Mikähä mahtais olla vialla ku kylmänä lähtee rautapääks hyvin käyntiin, mutta lämpösenä/kuumana saa polkee ku tulpatonta.
Niin pitkään kun antaa käydä ni käy kyllä "nätisti" niinku rautis nyt käy, tottelee kaasuun ja tyhjäkäynti on tasanen eikä vaella.
Konkka ja kärjet on vaihdettu noin 2viikkoo sitten.
Tönärit on säädetty niin että kylmänä saa sormin pyöritettyy.
Miten ilmenee jos on venttiilit/seetit entisiä?
Voiko olla että puola on entinen, miten ilmenee vika jos on puolassa?
Puola on asennettu tankkien väliin ku sieltä löyty sopiva kolo.
Rautiksen käynnistys ongelmat...
Kuinka kauan olet omistanut ko. pyörän? Olen monesti törmännyt tapauksiin joissa omistaja valittelee pyöränsä huonoa käynnistyvyyttä, sitten kun olen itse kokeillut niin lähtee - jos ei nyt heti ekalla niin kuitenkin ihan helposti.
Nämä laitteet ovat kaikki yksilöitä ja vaativat erinäisiä hienovaraisia kikkoja käyntiin lähteäkseen. Jos kaikki säädöt on kohdallaan niin se on enää tekniikasta kiinni.
Nämä laitteet ovat kaikki yksilöitä ja vaativat erinäisiä hienovaraisia kikkoja käyntiin lähteäkseen. Jos kaikki säädöt on kohdallaan niin se on enää tekniikasta kiinni.
-
Kokkonen
rautiksen käynnistys kuumana
Kuten edellä mainittiin, pyörän temput on opittava. Tuttu juttu tuo lampimän/kuuman koneen käynnistypulma
. Voisit kokeilla seuraavaa: virrat pois, väännä kaasu varovasti kokonaan auki ja anna kiksillä kymmenkunta "tyhjää" potkua, kaasu kiinni, virrat päälle ja käynnistysyritys tapahtuuko mitään...jos ampuu kaasariin, sama rumba uudestaan, jos putkiin saattaa lähteä seuraavalla.
Ei toi nyt yhtäkkiseltään puola- tai seetiongelmaltakaan kuulosta. Jos venttiilit falskaa, sen kuulee käynnistä, ei ole kovin tasaista...tyhjäkäynti kuulostaa vähän kuin kävisi vain yhdellä (jos vain toisen pytyn venttiilissä häikkää)
Ei toi nyt yhtäkkiseltään puola- tai seetiongelmaltakaan kuulosta. Jos venttiilit falskaa, sen kuulee käynnistä, ei ole kovin tasaista...tyhjäkäynti kuulostaa vähän kuin kävisi vain yhdellä (jos vain toisen pytyn venttiilissä häikkää)
-
piese
Toivottavasti ei ole väljää läppäkeinästä paikalla
ainakaan itellä ei ollu oikeen halukas syttymään rautasika kuumana keinäsellä vaan tartti ootella hiukan, että jäähtyy vähäsen.
Mutta polkuharjoituksia vaan kyllä se siitä lähtee ennemmin tai myöhemmin, tuskin siinä mitään vikaa on jos se kylmänä toimii ihan "normaalisti"
Mutta polkuharjoituksia vaan kyllä se siitä lähtee ennemmin tai myöhemmin, tuskin siinä mitään vikaa on jos se kylmänä toimii ihan "normaalisti"
Vekotin on ollu nyt noin vuoden mulla, viime syksynä lähti ihan hyvin käyntiin myös lämpösenä samoin myös nyt keväällä.
Ongelmat alko pienen ajelureissun jälkeen noin 100km ensin räimi putkessa ja kaasarissa minkä jälkeen oli hankala saada käyntiin.
Kaasarina on S&S, kaasarin ja imusarjan välissä on semmonen eriste.
Ongelmat alko pienen ajelureissun jälkeen noin 100km ensin räimi putkessa ja kaasarissa minkä jälkeen oli hankala saada käyntiin.
Kaasarina on S&S, kaasarin ja imusarjan välissä on semmonen eriste.