Häiritsee tuo twin cam dynan putsarin koppa kun se täristää tuota oikeaa jalkaa. Tuleekos kenelläkään mitään hyvää suositusta tähän ongelmaan?
Itse luetteloita selanneena en löytänyt muuta kuin tuon force winder putsarin, mutta siinä ei taida jäädä mitään erillistä tukea kaasarille? Ja kun on kerran tiputtanut kaasarin ei sitä toisten haluaisi tehdä.
Ilmanputsari + jalka
Niinpä tietysti voihan siihen laittaa tuen vaikkei sitä satsissa tulekkaan
Oliskosta neuvoa että kannattaako edes itse ruveta tekemään tuollaista force winderin tapaista köhystystä? Eikös se ole vain sellainen 90 asteen putken pätkä jonka toiseen päähän laitetaan tavallinen sateeesta kärsivä k&n putsari?
Oliskosta neuvoa että kannattaako edes itse ruveta tekemään tuollaista force winderin tapaista köhystystä? Eikös se ole vain sellainen 90 asteen putken pätkä jonka toiseen päähän laitetaan tavallinen sateeesta kärsivä k&n putsari?
Itse tein omaani haponkestävästä kamasta moisen kapistuksen. Suurin kynnys hommaan ryhtymiseen on kaasariin tulevan laipan värkkäämisessä. Omani ostin W.D.M Finlandin Jussilta joka moisia oli joskus leikkauttanut laserilla - oli kylläkin viimeinen ellei Jussi ole ehtinyt teettää lisää...
En ole koskaan päässyt tutkimaan FW:n putsariputkea mutta olettaisin että se on kartion mallinen kaventuen kaasaria kohden. Tässä lienee suurin ero itse tehtyyn.
En ole koskaan päässyt tutkimaan FW:n putsariputkea mutta olettaisin että se on kartion mallinen kaventuen kaasaria kohden. Tässä lienee suurin ero itse tehtyyn.