Onkos kukaan viritellyt? Ettei ens talvena tulis tylsää niin ajattelin ideoida tälläistä(suom. Perhe kasvaa). Mites lakihommat em. yhdistelmä-ajoneuvoon? Kun muistaakseni ei hihnalta ole tullut sivuvaunu sportieeriä. Viisaammat kertokoon että onko järkeä alkaa moiseen.
-Lasse-
Sivuvaunu sportieeriin
- Psycholasse
- Viesti:
Sivuvaunu sportieeriin
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
- Mopopoika -65
- Viesti:
Tuli alkutalvesta hommattua projektiasteinen vaunu, johon haalin talven aikana osia ja tietämystä. Vaunu on tarkoitus liittää joskus tulevaisuudessa rautapäähän.
Vastauksia:
- On viritellyt.
- Yhdistelmä onnistu.
- En ole viisaampi enkä tiedä onko moisessa järkeä, mutta itse ainakin aion kokeille
Laitappa foorumin hakusanaksi "sivuvaunu" ja lue aihetta käsittelevät aikasemmat tarinat, noissa kun onkin jo kaikki oleellinen käsitelty.
Jos aikaisempien keskustelujen jälkeen jää jotain avoimia kysymyksiä, niin laita mulle vaikka privaa. Vastailen pienellä viiveellä, kun työkiireet ja muuttohommat vähän haitaa tätä virtuaalielämää...
Vastauksia:
- On viritellyt.
- Yhdistelmä onnistu.
- En ole viisaampi enkä tiedä onko moisessa järkeä, mutta itse ainakin aion kokeille
Laitappa foorumin hakusanaksi "sivuvaunu" ja lue aihetta käsittelevät aikasemmat tarinat, noissa kun onkin jo kaikki oleellinen käsitelty.
Jos aikaisempien keskustelujen jälkeen jää jotain avoimia kysymyksiä, niin laita mulle vaikka privaa. Vastailen pienellä viiveellä, kun työkiireet ja muuttohommat vähän haitaa tätä virtuaalielämää...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90