Käyttökokemuksia Pirelli Route 66 ?
Mitä käyttökokemuksia kyseisestä kummista ?
PIRELLI MT 66 ROUTE REAR
150/80 - 16 M/C TL 71H MT 66 ROUTE REAR
PIRELLI MT 66 ROUTE REAR
150/80 - 16 M/C TL 71H MT 66 ROUTE REAR
Kokemus yhdeltä kesältä.
Oli melkein vuoden rengas.
Kesti kesäkuun lopusta elokuulle, en muista pvm, koska meni vaihtoon.
Oli pettymys, koska moni oli kehunut pitkää kestävyyttä syvien urien perusteella.
Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.
1. rengas, joka on kestänyt näin pitkään.
Rannikon rengas Raahesta myy näitä sopuhintaan.
Oli pettymys, koska moni oli kehunut pitkää kestävyyttä syvien urien perusteella.
Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.
Kulutuskestävä ja pitävä rengas samassa paketissa on jäänyt vielä näkemättäjutaharri kirjoitti: Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.

You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Joo kyllä jos kestävä renkaan haluaa niin taitaa olla valinta silloin alkuperäinen harrikan dunlop.Varsin kauhia rengas...nyt on ittellä alla metzelerin kumit ja itte oon tyytyväinen varsinkin pitoon.Kulutustahan se ei sitten tottakai kestä
Eipä nuolla mitään mahrottomia eroja ole...kaikki mustia ja pyöreitä.Toinen vähän kovempi,toinen vähän pehmeämpi.

Sportster alla jälleen.
- Psycholasse
- Viesti:
Mulla on ton merkkinen edessä.
Ihan OK rengas ainakin minun käytössä.
(mulla ei ole reikää päässä ja muutenkin nopeudet on suht koht normaaleissa , huonolla säällä luonnollisesti vielä tippuvat joten jos kysymyksen esittäjällä on vauhdinhurmaa niin mun vastausta ei kannata noteerata ,hahaha).
Ihan OK rengas ainakin minun käytössä.
(mulla ei ole reikää päässä ja muutenkin nopeudet on suht koht normaaleissa , huonolla säällä luonnollisesti vielä tippuvat joten jos kysymyksen esittäjällä on vauhdinhurmaa niin mun vastausta ei kannata noteerata ,hahaha).
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
Nykyään Rannikon MP-osa ja Rengas Kyjutaharri kirjoitti:Kokemus yhdeltä kesältä.
Route kestänyt takana kaksi ajokautta!. Kyllä se kestää kaksi ajokautta, jos ajaa 2000 km/kesä. Jopa pitempäänkin. Pienellä kilsamäärällä.
Itsellä on mennyt 2 rengasta/kesä ennen tätä Contin Milestone'a.
En myy mitään varaosia ja elämäni työt teen ihan muualla kuin rengas- tai mp-bisneksessä. Olen vain tyytyväinen ko. renkaan kestävyyteen eikä pidossakaan ole ollut moittimista, kun ei tule tuota rata-ajoa harrastettua. entisellä Electra Glide'lla.
Ihan vaan tavallisilla maanteillä kaikenmoisilla keleillä viime kesänä 15.000 km, josta Contilla 11.000.
Vielä on pintaa jäljellä
Itsellä on mennyt 2 rengasta/kesä ennen tätä Contin Milestone'a.
En myy mitään varaosia ja elämäni työt teen ihan muualla kuin rengas- tai mp-bisneksessä. Olen vain tyytyväinen ko. renkaan kestävyyteen eikä pidossakaan ole ollut moittimista, kun ei tule tuota rata-ajoa harrastettua. entisellä Electra Glide'lla.
Ihan vaan tavallisilla maanteillä kaikenmoisilla keleillä viime kesänä 15.000 km, josta Contilla 11.000.
Vielä on pintaa jäljellä

Kesti 8000km takarengas edessä vielä pintaa jäljellä