Tervehdys teille hd-tietäjille. Olen melko uusi hd-harrastaja ja ostamassa softailia evon moottorilla vuosimallia 90-. Pyörällä on ajettu ilmeisesti noin 40-50 tkm ja se omaa vain ns. perusvirityksen. Kysymykseni kuuluu: Kestääkö kone kuinka hyvin ilman jatkuvaa remppaa tulevaisuudessa ja kuinka pitkään? Mitkä osat hajoavat ekaksi, kun kilometrejä alkaa tulla? Toisinsanoen, kannattaako ostaa ,jos ei ole omia tiloja fiksailla kokoajan?
Pyörää ei ole ilmeisesti ns. revitetty paskakuntoiseksi. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Hei te partanaamat!
Osta pois!
Osta pois! (jos hinta on kohdallaan) Sillä rokkaa vielä 100.000 - 150.000 km asianmukaisesti huollettuna. Eikä siitä mitään hajoa jos peliä ei ole valmiiksi rikottu! 
-
Vieras
>Kestääkö kone kuinka hyvin ilman jatkuvaa remppaa tulevaisuudessa ja kuinka pitkään?
Hyvällä huolenpidolla ja siistillä käytöllä evoilla on ajettu noita Ilkimyksen mainitsemia lukemia.
>Mitkä osat hajoavat ekaksi, kun kilometrejä alkaa tulla?
Renkaat
Seuraavaksi luultavasti remmi tai sitten sun/edellisen omistajan viritykset. 50000 kilsan kohdalla kannattaa miettiä nostajien vaihtoa, etenkin jos koneessa on virinokka (ellei noita ole vaihdettu jo). Myös pyttyjen orgikset pohjatiivisteet pettävät jossain vaiheessa, mut siinähän on sit hyvä syy laittaa samalla korkeapuristemäntää yms. Tosin pohjatiivisteiden vuotamisen kanssa voi elää, mikäli tihkuminen ei häiritse.
>Toisinsanoen, kannattaako ostaa ,jos ei ole omia tiloja fiksailla kokoajan?
Jos pyörä on ehjä niin eipä sitä tarvi kummemmin fiksailla... Siis ellet halua. Tosin useimmat haluavat, ennemmin tai myöhemmin.
Hyvällä huolenpidolla ja siistillä käytöllä evoilla on ajettu noita Ilkimyksen mainitsemia lukemia.
>Mitkä osat hajoavat ekaksi, kun kilometrejä alkaa tulla?
Renkaat
>Toisinsanoen, kannattaako ostaa ,jos ei ole omia tiloja fiksailla kokoajan?
Jos pyörä on ehjä niin eipä sitä tarvi kummemmin fiksailla... Siis ellet halua. Tosin useimmat haluavat, ennemmin tai myöhemmin.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Juu! Osta pos vaan!!
Osta samalla esim Alfameriltä Clymerin korjausopas ja tutustu näiden sivujen antiin huolella, niin on ne yksinkertaiset tienvarsirempat helpompi tehdä
Itse olen kesäisin tehnyt rempaa menestyksellä ilman asianmukaisia tiloja, joten ne eivät ole harrastukselle este!
Osta samalla esim Alfameriltä Clymerin korjausopas ja tutustu näiden sivujen antiin huolella, niin on ne yksinkertaiset tienvarsirempat helpompi tehdä
Itse olen kesäisin tehnyt rempaa menestyksellä ilman asianmukaisia tiloja, joten ne eivät ole harrastukselle este!
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90