Kiitoksia kaikille, jotka osallistuivat päärallin onnistuneeseen lopputulokseen, omalla työpanoksellaan, KIITOS!
(sekä oman häpterin väki että kaikki muut, teitä oli mukavasti hommaa pyörittämässä.)
Kun nyt sitten käytte joulupöytään, niin älkää syökö liikaa kinkkua tai muutakaan hyvää. Ja muistakaa edesmenneen Juicen sanat: " Ihminen on sitä mitä hän syö.....sika". Trallalallaa.... jne.
Oman häpterin väki muistakaa rompetori/tallibileet 26.01.2008, klo 12.00 alkaen Wirkkulan talli, Helatie 4, Joensuu.
Hyvää Joulua ja aina vaan parempaa Uutta (ajo-) Vuotta 2008!!!
Zimi
ps. lähetin kaikille oman häpterin jäsenille hen.koht. joulutervehdyksen sähköpostilla, kenelle minulla oli osoite tiedossa.
Jos et sitä saanut, on 1. antamasi osoite on väärä, 2. et ole antanut minulle (toimivaa) s-postiosoitettasi tai 3. sinulla ei ole käytössäsi sähköpostia.
Eli jos sinulla on käytössäsi (toimiva!) sähköposti ja haluat saada alueen tiedotteita suoraan omaan s-postiisi, lähetä osoite minulle, jotta voin lisätä sen lähetyslistaan, kiitos.
Samoin jos olet omasta mielestäsi antanut minulle osoitteen, mutta et saanut s-postia, on antamassasi osoitteessa jotakin vialla, joten ota yhteyttä.
Mulle tuli heti ainakin kahdeksan 8 osoitetta ns. paluupostissa (mailer deamon) takas, ei löydy vastaanottajaa tai serveriä tms. En viiti tähän laittaa nimiä..... ymmärtänette miksi...... joten tarkistakaa omat tietonne ajantasalle, kiitos.
Minuun saa parhaiten yhteyden: chapter9@hdcf.fi tai puhelimella.