Nyt katkesi matka BTTR:ään. Jäin Keuruun keskustaan ihmettelemään. Kun ei ole tuttua hd-seppämiestä lähiseudulla, jouduin turvautumaan kaverin transittiin. Soitin BTTR:ään, joku mamma sieltä vastasi, toivotti onnea että pääsisin jonkun kyydissä tapahtumapaikalle. Toivoi i etten hermoilisi. Enhän minä hermoillut.
No, pyöräähän minä en jonnekkin tien varteen jätä ja lähde juhlimaan. Työnsin pyörän muutaman kilsan päähän huoltoasemalle. Muutama autoilija siinä matkalla pysähtyi, kiitos heille. Motoristi/soittokaveri tuli transulla hakemaan kotiin.
Viime kesänä minulta laukesi se keskipakosäädin. Ostin Custom Chrome-tarvikesäätimen. Keväällä rasvasin limput, niinkuin jossakin täällä palstalla olleessa ohjeessa neuvottiin.Nyt samainen säädin hajosi . Kun tajusin tilanteen niin v...tti todellla paljon. Voi mitä p..kaa sitä myydäänkin. No nyt sitten ostan kertalaakista ne laakeroidut limput.
Noista huonoista tarviketuotteista. Samaisen valmistajan kicksi...kesti kaksi viikkoa (kumi irti ja pultti poikki), vein takaisin kauppaan sain uuden. Tämä uusi versio kesti kuukauden ja taas rikki. Enää en mennyt vaihtamaan vaan tein itse uuden kiksin rungon, kumin sain sentäs tarvikeosasta.
Että sitten v..ttaa että joku tekee tietoisesti tommoista p..kaa
tv.
ipo
ps. eipähän oo nyt pää kipee..
ps. .