Softa ongelmia

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
rami

Softa ongelmia

Viesti Kirjoittaja rami »

Eräs ystäväni vaihtoi Girl friend 1.0 ohjelman Wife 1.0 ohjelmaan ja huomasi että se alkoi poikia pieniä apuohjelmia jotka kuluttivat muistikapasiteettia, ilmiöstä ei mainittu tuoteselosteessa.
Wife 1.0 asennuttaa itsensä järjestelmän lataukseen mistä se alkaa valvoa muita toimintoja.
Ystäväni on huomannut että esimerkiksi Poker Night 10.3 ja Beer Bash 2.5 ohjelmia ei voi enää ajaa, ne jumittavat järjestelmän vaikka ennen ne toimivat hienosti.
Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa. Tällöinkin minulle aiheutui kosolti päänvaivaa. Esim. Girl Friend 1.0:n purkuohjelma ei toimi oikein hyvin sillä se jättää ei-toivottuja jälkiä sovellutuksesta järjestelmään.
Mikä vielä pahempaa, kaikki Girl Friend versiot putkauttavat alituisesti esiin pieniä kiusallisia sanomia mm. tyttöystävän eduista ja paremmuudesta vaimoon nähden.
hemuli
Viesti:

Re: Softa ongelmia

Viesti Kirjoittaja hemuli »

rami kirjoitti:...Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa...
Asiaa.

Nimim. "14 vuotta avoliitossa" :lol:
sporttu
Viesti:

Re: Softa ongelmia

Viesti Kirjoittaja sporttu »

hemuli kirjoitti:
rami kirjoitti:...Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa...
Asiaa.

Nimim. "14 vuotta avoliitossa" :lol:
Apuohjelmia poikii kuitenkin.. :lol:
Ehkä ongelma onkin tässä father 1.0 softassa joka asentui mullakin huomaamattomasti? Joissain tapauksissa kuulemma jopa käyttäjän tietämättä. :lol:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Jos oikein veikkaan, niin kohta joku toitottaa Open Sourcen eduista. Ja toinen perään huonoista kokemuksista.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Ei saa sekottaa :? menee muutenkin oma keskusyksikkö sekaisin kun "elämäni nainen" softaversio 28.x.?. on jo päivittynyt tuohon edellä mainittuu Wife 1.0. ohjelmaan, ja nyt on vielä apuohjelma tuotekehitys puol välissä.
Jo tässä vaiheessa tätä apuohjelman beta prototyyppiä, olen huomattu että ennen lopullista downloadia pitää hankkia kaikkee lisä hardwarea. Täytyy vain toivoo että ei kauheen buginen softa tulis, ni jäis jotain aikaa harrastuksillekkin.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Apuva,

Olen asentamassa Wife 1.0 ohjelmaa ensi viikonloppuna. Helpottaako se, jos on jo asennettuna Father 1.0?? Wife 1.0 on hankittuna, eikä sitä pysty perua vioittamatta Girl friend 1.0 ohjelmaa.

Nim. Pelokas
Shovel Kopteri ja Buell S1
pyjis

Viesti Kirjoittaja pyjis »

Tuntus helpommalta kun pitää vaan sen Girl-friend 1.0 softan, meinaan jos tulee jotain ohjelmallista vikaa niin on helpompi päivittää Girl-Friend 2.0 softaan. No eipä tuo 1.0 softakaan ole kaatuillut :lol:
Nimittäin päivitin joskus aikoinaan sen Girl-friend 1.0 softan Wife 1.0 softaan ja se perskeles kaatu :lol:
Viimeksi muokannut pyjis, 12:14 21.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mulla ei Wife 1.0 oikein toiminut ! Alkoi pelittämään kun vaihdoin sen Girl friend 5.0:aan, jonka päivitin Wife 2.0:ksi - ja hyvin on toiminut jo monta vuotta! :D
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika »

Mulla Wife 1.0 tuli bugiseksi ja alkoi näkymään joillekin käyttäjille Girl Friend x.x:nä. Joten poistatin sen niin että Father 3.0 säilyi puolella teholla.

Toisin Wife 1.0 poisto tuli kalliiksi, koska halusin säilyttää myös House 1.0:n.

Nyt olen ajanut Girl Friend:in eri versioita vaihtelevalla menestyksellä 8)

Choppers_forever:lle tossa tilanteessa kun on jo Father 1.0 niin on ihan hyvä päivittää Girl Fried Wife 1.0:aan. Onnea! :D
Mopopoika