Hienoa Turun mp-väki!!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Mopopoika -65

Hienoa Turun mp-väki!!!

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

:D Keskiviikkoiset kokoontumiset ovat muodostuneet varsin upeiksi yleisötapahtumiksi! Oli aika hienoa katsella sitä pyörien määrää joka eilen illalla jokirannassa oli - Sitä kannattaa kauempaakin tulla katsomaan!

Ei-niin-amerikkalaiset-mpt:hän siellä ovat aktiivisesti aina olleetkin, mutta koska tällä kertaa ei Chapter 2:lla ollut viikkoajoa, oli harrikoidenkin määrä ilahduttavan suuri.

ps. Laskiko kukaan paljonko siellä oli prätkiä? Pitkälti kolmatta sataa?
Sepixlh
Viesti:

joopa joo

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Edellisellä kerralla oli "muu-pyörä-osasto" parkkeerannut kaluston siihen malliin ettei kukaan päässyt rannasta pois.... lopulta virkavalta tuli selvittämään liikennetukosta. Saattoi joku saada jopa muistutuksen pysäköintivirhemaksun muodossa...
Chapter 2 rivissä oli 25-30 pyörää.
vee

mopoja

Viesti Kirjoittaja vee »

Tzau. Mopoja (H-D) oli Espositon edessä jossain vaiheessa (oma epävirallinen arvio) lähemmäs sata? Reilusti yli 50 jokatapauksessa
Ja en tiedä kun ei niissä Harrikoissa lukenut :D mikä oli Chapter 2 ja Hogin porukkaa MUTTA upeita hienoja Harrikoita kuitenkin ja arvioin kaikki niinku yhteen.
Ja onko muut merkit siellä aina kokoontunut? Mä oon nähnyt siellä vuosia sitten ensin näitä ameriikkalaasia. Voin olla väärässäkin?
Mopopoika -65

Jep!

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Kyllä ne Harrikat siellä ensin olivat. Nämä muut siirtyivät, oisko ollut joskus -99, Kaskentien Kesoililta Kupittaalle josta vuosi sitten (?) joen rantaan.
Juscu

Meeting

Viesti Kirjoittaja Juscu »

Jeps, hieno ilta, hienoja pyöriä, täydellinen keskiviikkotapaaminen eilen Esposiitolla!
Mun mielestä ton virkavallan ei tarttis työntää nokkaansa jokapaikkaan muistuttamaan itsestään, mut eipä silti, siihen alkaa jo tottua. Kai nekin haluaisivat olla siellä missä on hauskaa :? :lol:
Pyöriä oli varmaan n. 70, tais olla ehkä eniten koko tänä kesänä?
Vastaa Viestiin