(sinnehän oli niiiiiin pitkä matka
Ja siitten OIKEIN ISO KIITOS kaikille niille, ketkä olivat ilmoittautuneet vapaaehtoisiksi duunareiksi, tulivat paikalle ja hoitivat hommansa todella hienosti.
Vielä erityiskiitos niille jotka paikkasivat muutamat, syystä tai toisesta tapahtuneet, vuoroon tulematta jäämiset. Kuulin jälkikäteen että näin oli tapahtunut, mutta brotherhoodia oli löytynyt ja hommat hoidettiin hienosti. KIITOS!!!
Ilman vapaaehtoista työvoimaa näiden rallien järjestäminen olisi (lähes) mahdotonta. (voishan ne tietty hoitaa ostopalveluna, mutta ei taitais clubin kassassa pitkään olla rahhaa....)
Toivon, että olin onnistunut listojen teossa niin ettei kenellekään jäänyt huono maku (jos jäi, ilmoita reilusti), vaan duuneista huolimatta pystyitte nauttimaan myös rallista.
(Vaikka tää ei kiinnostakaan, voin kertoa että vuorolistojen teko on, lievästi sanottuna, hankalaa. Koekäytössä ollut ilmoittumislista oli puutteellinen, eli siis hyvä kokeilu saimme selville useita epäkohtia, ja näistä puutteista johtuen vaati "hieman" vääntöä saada listat edes johonkin malliin. Toivottavasti seuraaviin ralleihin saadaan jo parannettu painos ja Superissa homma pelittää satasella!)
Kiitos vielä kerran ja CU on the road!
Zimi
ps. kiitokset oli tarkoitus laittaa jo aiemmin, mutta yritin korjata personal tiedoissa olevan virheellisen s-postiosoitteen ennen rallia ja mun käyttäjätunnus meni jumiin... kiitos J.S:lle että homma pelittää taas.
ÄLKÄÄ siis lähettäkö mulle s-postia muuhun kuin chapter 9:n osoitteeseen. sama