elämäni ensimmäinen harley ja miehellä ikää 47v
elämäni ensimmäinen harley ja miehellä ikää 47v
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Sulle kanss hyvii kilometrei rautapiän kanssa. Valintasi ensimmäiseks mopoks ei joittenkin mielestä ole hyvä, mutta kyll se tunne o mahtava ku pääsee ratalle omalla vehkeellään ja kun se vielä toimiikin.
nm. eka mopo 74 rautapää jolla eka vuosi 300 kilsaa/ 300 ekee ossiin eiku noiha oli 3000 ja 3000
Kiitos ku huomautit mulle kera naurun FLSTC91
wellu
nm. eka mopo 74 rautapää jolla eka vuosi 300 kilsaa/ 300 ekee ossiin eiku noiha oli 3000 ja 3000
Kiitos ku huomautit mulle kera naurun FLSTC91
wellu
Viimeksi muokannut wellu, 23:28 10.07.2007.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
- Mopopoika -65
- Viesti:
Tervetuloa rautapäiden rasvakätiseen joukkoon! Ja Back to the rootsissa ajat sen sitten muiden kaltaistensa rivistöön.
Nykyinen rautapää on nyt kolmatta kesää ja vaimo se toukokuussa ensimmäisen kerran kyseli, että koska mä ostan sellaisen pyörän mitä ei tarvi koko ajan korjata. No nyt on sähköjen uusiminen loppusuoralla (etenee hitaasti kun pyörä on kesäpaikalla Pirkkalassa), kesäloma alkaa perjantaina ja ehkä ensi viikolla kuuluukin iloinen pläpätys Ania rantatieltä. Ja se tunne on jälleen kerran tuo Wellun mainitsema
ps. Vedithän sitten sen takaswingin akselin varmasti oikeaan momenttiin! Mulla jäi kerran löysälle - tippui kiinnityspultti ja tukiholkki jossain Lahti - Lusi -akselilla. Tuloksena kuminkäryä, rumaa jälkea upouudessa takarenkaassa ja juhannussuunnitelmien pikainen uusiminen.
Niin ja rautapäässä käytetään sitten ruuvilukitetta vähän joka paikassa
Itselläni eka mopo oli pikkuvikainen evosportti ja kyllä se harrastus sai hyvän lentävän lähdön kun tekniikka tuli väkisin tutuksi...wellu kirjoitti:Valintasi ensimmäiseks mopoks ei joittenkin mielestä ole hyvä, mutta kyll se tunne o mahtava ku pääsee ratalle omalla vehkeellään ja kun se vielä toimiikin.
Nykyinen rautapää on nyt kolmatta kesää ja vaimo se toukokuussa ensimmäisen kerran kyseli, että koska mä ostan sellaisen pyörän mitä ei tarvi koko ajan korjata. No nyt on sähköjen uusiminen loppusuoralla (etenee hitaasti kun pyörä on kesäpaikalla Pirkkalassa), kesäloma alkaa perjantaina ja ehkä ensi viikolla kuuluukin iloinen pläpätys Ania rantatieltä. Ja se tunne on jälleen kerran tuo Wellun mainitsema
ps. Vedithän sitten sen takaswingin akselin varmasti oikeaan momenttiin! Mulla jäi kerran löysälle - tippui kiinnityspultti ja tukiholkki jossain Lahti - Lusi -akselilla. Tuloksena kuminkäryä, rumaa jälkea upouudessa takarenkaassa ja juhannussuunnitelmien pikainen uusiminen.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
joo ruuvilukitetta joka paikkaan olen kyllä huomannut ettei muuten pysy.takasvingi.laitoinkohan väärinpäin laakerit kun tuntuu löystyvän vaikka kuinka lujaa laittaa kiinni.vasemmalle puolelle laitoin niin että laakerin kapeampi puoli sisään ja leveämpi mutterin puolelle ja oikealla puolella samoin. voi olla että se iso mutteri oikella puolella pitäis enemmän kiristää.nyt tässwä rakentelen uutta norsunkorva satulaa itse.edellisestä tuli kampelan näköinen värkki jota voi retkellä käyttää vaikka paistin pannuna.ha ha.kyllä tästä vielä pelin saa. kiitokset sullekin vinkeistäMopopoika -65 kirjoitti:Tervetuloa rautapäiden rasvakätiseen joukkoon! Ja Back to the rootsissa ajat sen sitten muiden kaltaistensa rivistöön.![]()
Itselläni eka mopo oli pikkuvikainen evosportti ja kyllä se harrastus sai hyvän lentävän lähdön kun tekniikka tuli väkisin tutuksi...wellu kirjoitti:Valintasi ensimmäiseks mopoks ei joittenkin mielestä ole hyvä, mutta kyll se tunne o mahtava ku pääsee ratalle omalla vehkeellään ja kun se vielä toimiikin.![]()
Nykyinen rautapää on nyt kolmatta kesää ja vaimo se toukokuussa ensimmäisen kerran kyseli, että koska mä ostan sellaisen pyörän mitä ei tarvi koko ajan korjata. No nyt on sähköjen uusiminen loppusuoralla (etenee hitaasti kun pyörä on kesäpaikalla Pirkkalassa), kesäloma alkaa perjantaina ja ehkä ensi viikolla kuuluukin iloinen pläpätys Ania rantatieltä. Ja se tunne on jälleen kerran tuo Wellun mainitsema![]()
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
madenzo kirjoitti:joo ruuvilukitetta joka paikkaan olen kyllä huomannut ettei muuten pysy.takasvingi.laitoinkohan väärinpäin laakerit kun tuntuu löystyvän vaikka kuinka lujaa laittaa kiinni.vasemmalle puolelle laitoin niin että laakerin kapeampi puoli sisään ja leveämpi mutterin puolelle ja oikealla puolella samoin. voi olla että se iso mutteri oikella puolella pitäis enemmän kiristää.nyt tässwä rakentelen uutta norsunkorva satulaa itse.edellisestä tuli kampelan näköinen värkki jota voi retkellä käyttää vaikka paistin pannuna.ha ha.kyllä tästä vielä pelin saa. kiitokset sullekin vinkeistäMopopoika -65 kirjoitti:Tervetuloa rautapäiden rasvakätiseen joukkoon! Ja Back to the rootsissa ajat sen sitten muiden kaltaistensa rivistöön.![]()
Itselläni eka mopo oli pikkuvikainen evosportti ja kyllä se harrastus sai hyvän lentävän lähdön kun tekniikka tuli väkisin tutuksi...wellu kirjoitti:Valintasi ensimmäiseks mopoks ei joittenkin mielestä ole hyvä, mutta kyll se tunne o mahtava ku pääsee ratalle omalla vehkeellään ja kun se vielä toimiikin.![]()
Nykyinen rautapää on nyt kolmatta kesää ja vaimo se toukokuussa ensimmäisen kerran kyseli, että koska mä ostan sellaisen pyörän mitä ei tarvi koko ajan korjata. No nyt on sähköjen uusiminen loppusuoralla (etenee hitaasti kun pyörä on kesäpaikalla Pirkkalassa), kesäloma alkaa perjantaina ja ehkä ensi viikolla kuuluukin iloinen pläpätys Ania rantatieltä. Ja se tunne on jälleen kerran tuo Wellun mainitsema![]()