Katkesi vaihteiston vaihtajan akselin vaihdelaatikon puoleisesta päästä vipu akselin päästä, mikä olisi vaihteiden vaihtamisessa hyvä olla paikallaan

. Ykkönen jäi päälle, muita vaihteita ei pystynyt vaihtamaan. Vaihteisto kuitenkin pyöri sillä, joten elättelen toivoa, että vaihteisto muuten saattaisi olla vielä jonkunlaisessa kunnossa...
No, nyt on enskakoppa auki ja vaihteiston vaihtajan akselin sai vedettyä paikoiltaan pois ja todettua siis ainakin sen olevan hajalla. Seuraava vaihe olisi saada laturi/kytkin, ensiöketju ja -ratas yhtenä rykelmänä korjauskirjan mukaan irrotettua. Eli laturi/kytkin möykystä on lukkorenkaat irti (2 kpl) ja se pitäisi lähteä kytkinakselista irti. On aika tiukassa, ei kyllä käsin lähde, eikä lähtenyt vähän vänkäämälläkään

. Miten siis saisin laturi/kytkin möykyn yhtenä kimpaleena irti, että pääsisin jatkamaan ja vaihdelaatikkoon käsiksi?
Pyörä on Sportster 89, 1200.