En viitsinyt heittää Techboardille, kun ei ole V2 tekniikasta kyse, vaan Fordin 4 pyttyisestä koneesta ja oikeastaan sytytyksestä !
Koneessa on ilmeisesti joku Malloryn kärjellinen jakaja, säädöissä pysyminen on ollut ainakin hieman hankalaa, joten mieleeni tuli rakentaan ko. pakettiin kärjetön sytytys, mutta suoraan tuollaista kärjetöntä pakettia ei löytynyt, tai on Malloryllä suoraan 4 sylinterisen kärjetön vanhan jakajan sisään ! hinta vaan on parinsadan euron luokkaa ! No mieleen tuli sellainen, en ole ihan kaikkein paras näissä sähköasioissa, kun Cranella on sellainen kärjetönanturi paketti (sama anturi (V6 ja V8) koneelle, niin miksi ei voisi ympätä tuota vanhalle jakajan pohjalevylle ja jakakanjan akseliin pyöriän alle, kun jakajan kannessahan kuitenkaan ei ole kuin 4 sytyskohtaa jolloin kipinä juoksee tulpalle... olenko yhtään oikeassa kurssissa ?
- j o n i -
Veneen tekniikkaa ?
Veneen tekniikkaa ?
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Niin ja lisäyksenä kun sanoin että Malloryllä on tuollainen paketti, niin mielestäni sen pohjalevy ei ollut samanlainen kuin oman jakajani ! joten sitäkin parinsadan euron pakettia joutuis muovaamaan, siksi edullisempi olisi kivempi 
- j o n i -
- j o n i -
Sepä se, mutta no vaihdoin uuden konkan ja tuntuu pelaavan vähän paremmin, hieman taitaa nykyinen jakaja olla kulunut, kun ennakkoa säätäessä tuntuu hieman kohta soutelevan tai sitten on lampussa vikaa !
...eiköhän tämä kesä mene nyt noilla kärkisarjoilla ja katsellaan sitten talvella mitä tuon jakajan kanssa tekisi
- j o n i -
...eiköhän tämä kesä mene nyt noilla kärkisarjoilla ja katsellaan sitten talvella mitä tuon jakajan kanssa tekisi
- j o n i -