Mulla oli ittellä ennen tuollainen Shadow ennenkuin hommasin HD:n, mutta ainakin mulla auttoi noihin ääniin kun porasin 10mm poranterällä putkeen alas pari reikää. Alkoi lätkyttää paremmin.
Cool
Hondaan ääniä
-
delkron 15
Re: Hondaan ääniä
Hondan ääniin ei auta mikään!! Onneton ponneton putkutus!! Rehellinen kun olen niin aikoinaan ostin luotettavan Kawazakin ja en Rautapäätä kuten tyypit kohta neuvoo että ois pitänyt ostaa??Mutta ei siihen ääntä saa vaikka ottais pois koko änkkärit(honda)! Kauhea metakka lähtee mutta kuulostaa kuin autosta ois pakoputki poikki ja kukaan ei kyllä tule sanomaan että onpa hienot äänet!! Ei ees 14 v teini!! Muuten ajelin sillä Kawalla onnellisesti 26 tonnia mutta nyt kytkin on reiska!!
-
delkron 15
Re: Hondaan ääniä
Sehän tässä mättää tuo lätkätys!! Harrikassa on samalla silmukalla nuo veivit mutta mäntien isku Jaappani raudoissa lyhyt ja ääni ei kerkeä oikein muodostumaan. Nyt on kyllä taas uusia Jaappani kopioita joissa oikein työntötangot ja kaikki ja ehkä ne nuo iänetkin sai lopulta vohlittua?? En tiä miltä tuo Kawazaki Vulcan 2000cc tai Suzuki intsukka kuullostaa.Joko ois sitä oikeata HD lätkytystä?? Suokaa anteeksi tämä ilmaisun taso mutta tuo whisky vaikuttaa!!
-
delkron 15
Re: Mitä ihmettä
Olet oikeassa mutta Honda äijät tuppautuu??
-
delkron 15
Re: Mitä ihmettä
Parempi Honda moottoripyöräilijä kuin vanha Venäjän kommari!!? Eikö niin? Kuitenkin 2 pyöräisellä ajaa!!