Terve,
Mulla on fxr:n alkuperäinen runkoon kiinnitettävä pakoputkien kumiripustus väsymystään hieman murtunut. Ei siis kokonaan paskana. Voiko mikään firma ylipäätään jotenkin vulkanisoida tai muutoin uudelleen ehjätä tällaisia kumijuttuja? Vastaavan uuden osan löytyminen vaikuttaa jotenkin olevan kiven alla.
kumin vulkanisointi
kumin vulkanisointi
Kannattaa kysyä rengasliikkeestä joka tekee pinnoitustöitä,ainakin cadillacin dampperin saivat paistettua kuntoon joskus aikoinaan.
Jos ei tuota kumikäkkärää saa kondikseen niin moneen FXR:ään on tehty pakoputkien ripustus vaihdelaatikosta käsin. Tarpeeksi tukeva rauta muutamasta laatikon päädyn ruuvista kiinni ja pitkällä tangolla putken kiinnitys tarpeeksi kaukaa ettei tule liikaa vipuvoimia. Näin saat hävitettyä sen kooltaan ja painoltaan ensimmäisen maailmansodan käsikranaattia muistuttavan hirvityksen ja putki elää koneen mukana niinkuin ennenkin.
Ehkä siihen on syynsä ettei noita orkkiskumeja saa mistään...
Ehkä siihen on syynsä ettei noita orkkiskumeja saa mistään...
-
vieras
kumiripustuksen vulkanointi
joo,
puhuin kyllä vähän paskaa. Osa löytyikin aika helposti hd centerin mikrofilmeiltä kun osasi kysyä oikein ( 55 ? ). Hankala saatavuus perustui oikeastaan toisen käden tietoihin, jolloin vastaava uusi oli tilattu ruotsista.Aika hintava. Ajattelin kyllä vielä koittaa jotain noita kumipajoja.
By the way, mulla oli supertrapin oma dynan kannake, joka kiinnitetään juuri Hemulin kuvailun mukaan laatikkoon, mutta se murtui aika nopeasti. Siksi aioin kokeilla jotain vanhan ja uuden systeemin hybridiä...
puhuin kyllä vähän paskaa. Osa löytyikin aika helposti hd centerin mikrofilmeiltä kun osasi kysyä oikein ( 55 ? ). Hankala saatavuus perustui oikeastaan toisen käden tietoihin, jolloin vastaava uusi oli tilattu ruotsista.Aika hintava. Ajattelin kyllä vielä koittaa jotain noita kumipajoja.
By the way, mulla oli supertrapin oma dynan kannake, joka kiinnitetään juuri Hemulin kuvailun mukaan laatikkoon, mutta se murtui aika nopeasti. Siksi aioin kokeilla jotain vanhan ja uuden systeemin hybridiä...