ketjut/rattaat
ketjut/rattaat
näyttää olevan allrightilla myynnissä kyseinen setti Sportster vm.-89 21/48(23/47 pyörässä tällä hetkellä)rattailla 530HS110 ketjulla n. 130e,mutta onko niistä mihinkään.. kannattaako luottaa halpoihin tarvikepalikoihin vaiko kääntyä alan liikkeen puoleen ja merkkituotteisiin..
Re: ketjut/rattaat
Ite en kyl laittais 21:stä ratasta eteen, on aika tiheät välitykset sen jälkeen. 23 on hyvä.jps kirjoitti:näyttää olevan allrightilla myynnissä kyseinen setti Sportster vm.-89 21/48(23/47 pyörässä tällä hetkellä)rattailla 530HS110 ketjulla n. 130e,mutta onko niistä mihinkään.. kannattaako luottaa halpoihin tarvikepalikoihin vaiko kääntyä alan liikkeen puoleen ja merkkituotteisiin..
Kun en ole vielä kuullut että HD tekis itse ketjuja ja rattaita niin uskoisin että Oolspraitilta varmaankin löytyy sopiva paketti sullekin. Niitten myymät DID:in ketjut on hyvät.
Sen HS:n sijaan, mitä lista antaa, valitsisin vahvemmat eli V:n tai VM:n. Mutta mä nyt mitoitan kaiken aina yläkanttiin. Ja vähän yli.
Sen HS:n sijaan, mitä lista antaa, valitsisin vahvemmat eli V:n tai VM:n. Mutta mä nyt mitoitan kaiken aina yläkanttiin. Ja vähän yli.
Viimeksi muokannut Elvis, 23:45 08.04.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FXSTS 1992