Sportin isomp tankki ym.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Myris

Sportin isomp tankki ym.

Viesti Kirjoittaja Myris »

APUA!!!

Vuosi sitten vaihdoin 2001 Sporterista orggislampun tarvikelamppuun. No alkuperäisessä johtohässäkkä oli koteloitu lampun sisälle, mutta nyt se piti jättää ulos. Yritin nippareilla hieman siistiä johtonippua, mutta edelleen jäi näkyville eikä näytä hyvältä. Joku kirjoitti aikaisemmin jemmanneensa johdot tankin alle, mutta näin noviisina en keksinyt miten se käy. Onko idiksiä??
Sitten pitäisi vielä vaihtaa tankiksi joku Sportster räätälöity (sportbob) valmistankki, koska hitsihommat eivät oikein suju. Kokenuksia siitä mitä ongelmia voi tulla eteen tankkiproggiksessa. Kuten näkyy olen vasta pari vuotta HD:lla ajanut noviisi, joten kyssärit ovat sen mukaisia, mutta kun ei viitsisi tehdä jo muiden tekemiä virheitä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hyvin mahtuupi johtohässäkkä tankin runkoputken alle.Etu valonjohdot joutuu jatkamaan. Minä halkaisin vanhan umpion ja irrotin ylemmän t-kappaleen niin ei tarvinnut edes liittimiä irrotella lähti koko johto hässäkkä nätisti.
Sporttiboy
Viesti:

Uuden tankki?

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kun kaivataan isompaa tankkia Sporttiin niin ei varmaan vielä oo kenelläkään kokemusta -04 mallisesta tankista. Kehuvat sen olevan melkein 20 litrainen joten johan sillä ajelis, mutta kuin osuu kiinnikkeet kohdalleen?

En mä tarvii kun on noi WL:n kannut mut jos joku muu...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin