arikoivunen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hupeli

arikoivunen

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Nythän on niin et, ettei mitää tolkkuu......ai et hä..jummalut et on kova jeppe toi arikoivunen(idols) uskomaton jeppe, en oo kyllä tiänny et tommosta on olemassakaan, turha alkaa vinkuun et tämmönen ei tänne kuulu, kyllä se kuuluu koska enskesänä se vielä ehkä on saatavissa hillon puolesta meitin juttuihin, ei sen jälkeen nimíttäin taida hillot riittää.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

on Koivunen kova laulaja ja kisan "oikea" voittaja - minun mielestäni.

Mikäli HDCF/tallibileisiin etsii bändiä, jossa on POTKUA, tsekkaa:

www.deathlikesilence.com

voin suositella 8) - enkä ole manageri... ainakaan vielä :twisted:
Röpöttäjä
Viesti:

Kova Jätkä

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Vanhan piarun-47v (jonkun kommentti) mieli lämpes, Täytyypi hankkia poitsun levy ja panna millin sänki heilumaan. Onks toi tosiaan Arin Levy?
Röpöttäjä
Viesti:

Re: Kova Jätkä

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Röpöttäjä kirjoitti:Vanhan piarun-47v (jonkun kommentti) mieli lämpes, Täytyypi hankkia poitsun levy ja panna millin sänki heilumaan. Onks toi tosiaan Arin Levy?
Tjaa se olikin Turkulaisii........... Kuuntelin väärällä korvalla.
Mutta toipändi ois kyllä keemeissä kova sana.
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

Oma lehmä ojaan,
www.airut.info levydiiliä koitamma mettästää.

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
ossi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ossi »

tapasin arin aikoinani lahden paarissa kun han oli 18v ja kuuli ekankerran hanen laulavan oli kylla aikamoinen yllatyn kuika paljon aanessa on potkua. vuosien varrella on taidot vaan parantunut todella kova laulaja
ps.hyvaa loppu talvea vaan suomeen taalla thaimaassa on lamminta
Lawless

Re: Kova Jätkä

Röpöttäjä kirjoitti: Mutta toipändi ois kyllä keemeissä kova sana.
Oikeessa olet :!:

Terveiset vaan rallikapulle - kuuntele näytteet ja buukkaa pileisiin :wink:
Rock Aslak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rock Aslak »

hupeli

Häpeen itteeni, sori kaikille et alotin tän jutun.(siis aikasemmin) Ei jumalaut ari koivunen, tommosella nössöllä ei oo mitää oikeutta alkaa arvostelee yhtä suomen kovimpaa jeppee kun REMU on. Miten voi olla noin tyhmä jeppe, missä se on ollu sillon ku järkeä jaettiin. Ihan sama osaako joku soittaa vai ei mutta jumalauta joku kunnioitus tarttee olla. Jos pissa nousee päähän jo tossa vaiheessa nii voi jessus. Jätkällä on koko maailma eessä ja alkaa sekoileen, hyi helvetti. Jos sillä on kavereita nii kannattas ehkä pistää poika polvilleen. Pakko tunnustaa et toi idols juttu on mun mieleen ja oon räkänokkaa kerran äänestänny(koivunen) ja jos herra isoherra saa ittensä järjestykseen, siis kusi pois päästä nii äänestän ehkä jatkossakin. Mutta pojan käytös on perseestä, siis vituttaa ku sinkkiämpäriä toi REMUN arvostelu. Noilla harteilla turpa tukkoon nappula. Ja hartiat tarkottaa henkisiä hartioita. Sori kaikille tää vuodatus mutku vituttaa kusipäät mitkä unohtaa et aivojakin voi käyttää.
Kekku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

hupeli kirjoitti:Häpeen itteeni, sori kaikille et alotin tän jutun.(siis aikasemmin) Ei jumalaut ari koivunen, tommosella nössöllä ei oo mitää oikeutta alkaa arvostelee yhtä suomen kovimpaa jeppee kun REMU on.
Juu, Remu ON kova jeppe, ja Remu OSAA hakata rumpuja - tai ainaki on osannut sillon aidon ganesin aikana. Me kaikki jotka käytiin sitä keikoilla kuulemassa ja ostettiin ne levyt, niin kyllä me se tiedetään.

Mutta otetaan nyt kuitenki huomioon, että tää A.Koivunen ei ollut sillon kuuntelemassa, eikä hän varmaan näe mitään syytä kumarrella kuvia.
Ei nää nuoret polvet pidä Remua mitenkään ihmeellisenä.

Vanhana ganes-fanina sanon, että aika on ajanut Remun ohi, ja vaikka tyyliä on niin taidot on valitettavasti menneet. Vai onko tämäkin niitä asioita, joita ei saa sanoa ääneen?
:?
hupeli

No sori mut sanoinkin et osaako soittaa vai ei, mä nyt oon vanhan kansan kasvatti missä kohtaa vielä ihmisiä arvostettiin, sori siitä. Kyllä vielki oon sitä mieltä et Remu on jees, ja paskahousujen ei sitä jeppee pidä arvostella. Toki kaikilla on mielipiteensä ja saa todella ollakkin mutta ihka varma oon et arin kavereitakin hävettää.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Älä sä Arin kavereista välitä.

Kekku puhuu asiaa ja olen samalla linjalla.
Oli meinaan tuskastuttavin "esitys" yhdessä kokoontumisessa missä maestro teki n.kahden tunnin rumpu-soundcheckin, alkoi sitten soiton ja ajoi bändin pois lavalta yksi kerrallaan. Tuskaa.

Toiset kumartaa Remua, toiset ei.

Eikä se tosta Arista(kaan) tee paskahousua jos se ei sitä nyky-Remua diggaa. Hurriganes on sitten jo ihan eri asia :mrgreen:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hupeli

Pojat ei tajuu mistä meikäläinen yrittää kertoo, valitettavasti, lukekaa.
Lawless

Ihan samaa mieltä Kekun ja Smuigen kanssa.

Jos seuraa nykyteinien soittotekniikan tasoa ja vertaa esim Hurriganes-aikoihin, niin voin vaan sanoa että kyllä nykyään löytyy huomattavasti teknisempiä soittajia. Nyt EN puhu biiseistä. Soittotaito ja biisinteko ovat kaksi eri asiaa!

Ja jos vähääkään musiikista tajuaa, tajuaa myös sen että Ari Koivunen on helwetin kova laulaja, samoin Kristian Meurman, noi muut Idols-popparit hukkuu massaan...

Toinen asia on myös se että kannattaako ottaa tosissaan noiden paskalööppi-iltapäivälehtien jutut? Kuka muistaa, tai siis jokainenhan muistaa, kuinka ne aikoinaan kaatoi rapaa ämpärikaupalla HD-harrastajien niskaan :evil: Eli älä sinäkään Hupeli kaikkea usko mitä ne lehdet kirjoittaa :wink:
Pistä vaan jatkossakin äänesi Koivuselle, niin teen minäkin :!:

Mutta kenelle helkkarille sitä huomenna antais äänensä... 8O :?
hupeli

Ihka sen verta vaan et mähän viimisenä uskon lehtijuttuja mutta jumalaut ku on vielä kuiteski
kuulo jollain lailla toiminassa nii mä jopa kuulin, et älkää pojat mulle alkako.Sen verran vielä et olkoon tilanne mikä tahansa nyt ja olkoon sitte räkänokilla oikeus muita arvostella, niinku pitääkin, nii silti mua närästää. Mullaku on jotenki sellanen kuva et ihmistä pitää arvostaa, voin olla väärässä. Ja vielki sanon niinku aikasemminkin et koivune on sika jees, mutta.
Lukittu