wla+magneettosytytys
-
Jake
wla+magneettosytytys
onko ko. yhdistelmästä käyttökokemuksia?huononeeko käynnistyvyys?kannattaako vaihtaa?
Jos magneetto on kunnossa ja masiina säädöissään, ei käynnistyvyyden pitäisi juuri kärsiä. Ja plussana tietty riippumattomuus akusta ja raivokas kiihtyväisyys. Jos taas makneeton on onkinut kampelasaaliin seassa Ahvenanmeren pohjasta Lennart Knukström v. 1962, on onnistuminen epävarmempaa. Eli: uusi makneetto (ok, magneetto) on suht kallis eli kaikki kokeilevat sitä samaa yksilöä joka on ollut kierrossa alkaen Keuruun rompepäivistä 1975. Ja sanovat jotta eihän tää wörki.
Terppanat!!!
Mulla oli Morriksen magneetto -57 sportissa ja se oli tosi hyvä. Hyvänä puolena pidin sitä, että minulla ei ollut akkuhuolia (sitä ei ollut, enkä tarvinnut). Valot toimi laturilla.
Magneeton on syytä olla hyväkuntoinen. Varsinkin akselin ja laakeroinnin on oltava kunnossa. Samoin myös kuoren kunto, ettei siinä ole halkeamia. Magneettoa on helppo säätää käsin starttia varten myöhäsemmälle ja sit käynnissä takaisin. Rundit kun nousee, niin kipinä vain vahvistuu. Tosin tossa startissa kipinä on aika onneton, joten potkut pitää olla aika rivakoita.
Ex magneetto madness,
Mulla oli Morriksen magneetto -57 sportissa ja se oli tosi hyvä. Hyvänä puolena pidin sitä, että minulla ei ollut akkuhuolia (sitä ei ollut, enkä tarvinnut). Valot toimi laturilla.
Magneeton on syytä olla hyväkuntoinen. Varsinkin akselin ja laakeroinnin on oltava kunnossa. Samoin myös kuoren kunto, ettei siinä ole halkeamia. Magneettoa on helppo säätää käsin starttia varten myöhäsemmälle ja sit käynnissä takaisin. Rundit kun nousee, niin kipinä vain vahvistuu. Tosin tossa startissa kipinä on aika onneton, joten potkut pitää olla aika rivakoita.
Ex magneetto madness,
-
Vieras
-
Jake
-
Vieras