Pyörän vaihto on mielessä ja kuulisin mielelläni millaisia kokemuksia omistajilla on ollut Night Trainin suhteen.
Terv. KT
Onko kokemuksia Night Trainista?
-
KT
Ujoksi ei voi sanoa, rujoksi pikemminkin. Pituutta on kertynyt karvan alle 190 cm ja massaa 100 kg.
Mulla oli mahdollisuus ajaa Deucen sarviyhdistelmällä varustettua vehjettä. Ei tuntunut pahalta. Musta kone kieltämättä kiihottaa mutta sais siinä vähän enemmän olla kiiltoa. Vaikka ilmanputsarin verran. Onko tekniikan kanssa ollu mitään murheita?
KT
Mulla oli mahdollisuus ajaa Deucen sarviyhdistelmällä varustettua vehjettä. Ei tuntunut pahalta. Musta kone kieltämättä kiihottaa mutta sais siinä vähän enemmän olla kiiltoa. Vaikka ilmanputsarin verran. Onko tekniikan kanssa ollu mitään murheita?
KT
-
Samppa
Yöjuna
Mulla on yöjuna vuodelta 2000 ja täytyy sanoa, että murhetta ei ole ollut. Noh, nopeusanturi laukesi melkein uutena (uusittiin takuuseen) ja hälytin aiheutti harmaita hiuksia (italialainen paska, korjasin leikkaamalla hälyn irti), mutta tekniikka on muutoin pelannut niinkuin pitääkin.
Omaani olen "kromannut" vaihtamalla S&S Super E:n kaasariksi, (putkenkin vaihdoin Supertrappiin) ja jotain mustaa peltikikaretta olen vaihtanut kromattuun. Voit tsekata pyörän webissä: http://www3.brinkster.com/outback => Kuvia => Sampan Yöjuna. Peli on tuosta muuttunut senverran, että nykyisin perse on madallettu reilulla tuumalla, putken pää vaihdettu slashcuttiin ja laitoin vielä perinteisen pisaramallisen kromatun työkaluboksin oikealle kyljelle. Ja lisää kikkaretta varmaan tulee laitettua ensi talven pimeinä iltoina...
Omaani olen "kromannut" vaihtamalla S&S Super E:n kaasariksi, (putkenkin vaihdoin Supertrappiin) ja jotain mustaa peltikikaretta olen vaihtanut kromattuun. Voit tsekata pyörän webissä: http://www3.brinkster.com/outback => Kuvia => Sampan Yöjuna. Peli on tuosta muuttunut senverran, että nykyisin perse on madallettu reilulla tuumalla, putken pää vaihdettu slashcuttiin ja laitoin vielä perinteisen pisaramallisen kromatun työkaluboksin oikealle kyljelle. Ja lisää kikkaretta varmaan tulee laitettua ensi talven pimeinä iltoina...
-
KT
Varsin hyvännäköinen peli Sampalla. Mulla on vähän ristiriitainen olo 2003 tankin juhlateipeistä. Ja uudesta Gunmetal sinisestä. Pitäis nähdä luonnossa mutta veikkaan että musta taitaa silti olla ykkönen.
Mahtaako olla vakavamman pyöräkuumeen oireita kun nukahtaa iltaisin HD:n paksu tingeltangelkirja sylissä ja töiden sijasta surffaa päivällä nettiä hakusanalla Night Train???
KT
Mahtaako olla vakavamman pyöräkuumeen oireita kun nukahtaa iltaisin HD:n paksu tingeltangelkirja sylissä ja töiden sijasta surffaa päivällä nettiä hakusanalla Night Train???
KT
-
Fever
Kuumetta....
Kataloogien ääreen nukahtaminen puoskarin tiatotaidolla on tervettä tautia, siitä paranee ko. laitteesta kaupat tekemällä. Höh, itte plaraan edelleen nettiäkin. Hullumpaakin ihmiset laittaa hiellä ja vaivalla tianattuja ?urojaan, tosin ei paljoa hullumpaan
)