Buell X1 tulpat ?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

slamdog

Buell X1 tulpat ?

Viesti Kirjoittaja slamdog »

Onko jollain kokemuksia mitä tulppia kannattaisi käyttää Buell X1:ssä jossa on racekit...
kallipe

Viesti Kirjoittaja kallipe »

Mulla ainakin toimi todella hyvin Buellin omat platinatulpat Buell Pro Series platinum, varaosanumero 32822-01Y hinta vajaa 8 taalaa.. Mulla on ollu 2 X1:stä molemmissa platinat eikä ikinä puuttunu kipinää, suosittelen.
KTP

Viesti Kirjoittaja KTP »

Olen omalla X1 ajanut 3 vuotta ihan perus NGK tulpilla. Tyyppi tais olla DCPR7E, jos en ihan väärin muista. Pyörässä on nää perus jutut eli Racekit ja vähän "puhuvampi" äänenvaimennin jne...
kallipe

Viesti Kirjoittaja kallipe »

Tais olla noi NGK merkkiset myös minulla aluksi.. Racekitin ja powercommanderin asennuksen jälkeen meni viikko ja tulpat pimeni. No ei kun uudet samanlaiset, taas pari viikkoa ajoa ja yhtäkkiä kipinä katoaa..No merkkiliikkeestä neuvottiin että kokeile Sportsterin tulppia ni toimii.. Jep kipinää tuli mutta lämpöarvo oli niin poskellaan että meinas sulaa koko vehje! Sen jälkeen tuli noi platinat ja homma sillä selvä. PS.Pari vuotta aiemmin kävi Sportsterilla miltei sama kuvio..
Vastaa Viestiin