t. Micke
Kirkkonummen talli
Kirkkonummen talli
Moi kaikille TALLILAISILLE ja muille harrastajille !!!!! Nyt on enää muutama yö nii päästää uuteen talliin !!!!!!
Eix oo kivaa
1.12 on jo ovella.
t. Micke

t. Micke
Jep jep ja onhan sitä ootettukin 
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi
Kellarin eli myös autotallin lattiat valettiin tiistaina. Kunhan se vähän kovettuu niin pääsen taloremontin sivussa jatkaan reilun vuoden odottamassa ollutta pyöräremonttia kun saan pyörän talliin. Jos vaikka ensi kesänä pääsisi koeajolle. On se vaan hölmöä että pyörällä on lattialämmitys ja minä kuljen kerrosta ylempänä villasukissa.
Moi PäiviPäivi kirjoitti:Kellarin eli myös autotallin lattiat valettiin tiistaina. Kunhan se vähän kovettuu niin pääsen taloremontin sivussa jatkaan reilun vuoden odottamassa ollutta pyöräremonttia kun saan pyörän talliin. Jos vaikka ensi kesänä pääsisi koeajolle. On se vaan hölmöä että pyörällä on lattialämmitys ja minä kuljen kerrosta ylempänä villasukissa.
meidän tallille . Soitto vaa ja sit tallille, siis sen takia soitto, et ollaa tallilla eikä ajelemassa
soitellaan
t. Micke (RUMA)
Ei ainakaan vielä tänä aamuna ollut kahvia tarjolla kun ohi ajoin - kello oli tosin noin 09.20...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tiger Antero
Micke paistaa makkaraa tänään 
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi
Do Diiiiii
Jos ei tää nyt lopu nii ................se saa jatkuu .
Älkää morkatko mua , MÄ oon herkkä "ihminen" . Kahvia saa "aina" jos joku muu ku minä oon paikal, vai mitä pojat
, Maggara ei paistu tänää
ku en viitti olla siel yxin, mul ei oo kavereita
. No kyl me käytii tänää Peten kans tallil viemäs PÖÖÖ tä sen verran et saadaa tupa lämpimäks. Testing testing
Huomen ois tarkotus mennä klo 17 pintaa käymää tallil tekee ...........ei mitää.
EI MUUTA !!!!!!!!!!!!! Hei hei
t.RUMA

Älkää morkatko mua , MÄ oon herkkä "ihminen" . Kahvia saa "aina" jos joku muu ku minä oon paikal, vai mitä pojat
ku en viitti olla siel yxin, mul ei oo kavereita
Huomen ois tarkotus mennä klo 17 pintaa käymää tallil tekee ...........ei mitää.
EI MUUTA !!!!!!!!!!!!! Hei hei
t.RUMA