Soitellaan!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hd54

Soitellaan!!

Viesti Kirjoittaja hd54 »

Se on latna moro :D tuli tässä mieleen,että olisko täällä oulun seutuvilla ketään sellaista kaveria joka soittelis kotonaan omaksi ilokseen kitaraa tai bassoa,mutta haluais kuitenkin soitella HARRASTUS mielessä parin kaverin kans`.Kyse on vain nimenomaan hauskanpidosta"kännissä ja selvinpäin".....ei siis mitään jäykkää ja virallista. :D :D .Soitettava(lue opeteltava) musiikki on kylläkin vain ja ainoastaan Rock`n Rollia Rockabillyä :wink:.....eli 50`lukua 8) 8) tällä hetkellä meitä on vain kaksi(laulaja :arrow: kaverini ja rumpali :arrow: minä :D joskus yks nuori kitaristi kaveri käy hieman soittelemassa,mutta kun hän soittaisi niin mielellään sitä heviä :evil: josta me vanhemmat patut ei välitetä paskaakaan, emme ole hyviä,mutta kehityskelpoisia :oops: Soittovälineitä sinulla ei tarvi olla,sillä minulla on kaikki(rummut,laulukamat,2-sähkö kitaraa,basso) Ja myös oma treeni (lue ryyppy) kämppä löytyy(omakotitalon etuja :D ) :D :wink: ......onhan tämä kivaa vastapainoa mopon rassaamiselle :roll: Ota vaan rohkeasti yhteyttä :D :D :D ps:ei tosikoille.
Panhead -54...... "pitkä,paksu,matala ja saatanan paha ääninen".
hd54

Rok,rok 8)
hd54

venttama tapuli taakse tyy.....frikunas gigunas hoplaa....oon nou nou frigunas gigunas jee :roll: eikös se hullujussi joskus vetäny jotain tuonnepäin? 8O ........meininki olis jotain tollaista :wink: ...niin ja tietenkin brian setzeriä(stray cats) huoh!! :( ....ps:Me ihmeteltiinkin miksi tää ei kuulosta hyvältä 8O No per....le! meiltähän puuttuu kitara ja basisti 8O :cry: voitais ottaa perjantaina tärpättiä ja vääntää napit kaakkoon :twisted: :twisted:
JaZZo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaZZo »

meininki hyvä, vaan perhana kun toi Oulu on varsin kaukana kotoo.. :? no, hengessä mukana.
Punk'n'Roll
smuige
Viesti:

oh my cod - hitto mun turskaa

Viesti Kirjoittaja smuige »

Tolla Hullujussimeiningillä mukaan sopii varmaan jotain Hurriganesiakin... (olihan Cissellä H-D)
"Ai piin traing foor a veri long taim ty ket mai bisnes streit..."
"Kat tu pii a skuugi, ou mai buuki..."
:lol: :lol: :lol:

Toivottavasti saat bändin kasaan ja tuutte sitten HD-Ralliin soittamaan. Mä voin ruveta Euroopan kiertueen manageriksi kunhan eduista sovitaan... :lol:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hd54

Jep! Cisse oli aikansa kone!! 8) Tällä porukalla ei kyllä taida päästä tätä meikäläisen tonttia pidemmälle soittamaan :D .......vaan ei sillä ole niin väliäkään :wink: .Pääasia,että jätkillä on hauskaa :D :twisted: :wink: ,joten ei tämä roudarin virka ole sulle se viisas ammatin valinta tälle porukalle :D :D :D
Vastaa Viestiin