HOG:n jäsenyys???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
evo-häjy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evo-häjy »

Miten se toimii käytännössä?
Siis uuden H-D:n ja Buellin ostajalle ensimmäinen vuoden on maksuton jäsenyys, siinä ei epäselvää.
Mutta, jos ja kun uusi pyörä alkaa reistailemaan ja lähimpään valtuutettuun huoltoon on matkaa n.130km, niin onko huoltoliike velvollinen hakemaan takuussa olevan pyörän korjattavaksi???
Ja nimenomaan tämän jäsenyyden piikkiin!!!
Vai onko se raahattava sinne itse???
Näin ovat isot pojat kertoneet, mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Räppääs tuohon hakuun "road assistance" niin sieltä löytyy jotain.

Affe
hemuli
Viesti:

Re: HOG:n jäsenyys???

Viesti Kirjoittaja hemuli »

evo-häjy kirjoitti:...mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?
Kannattaisiko kysyä ennemmin suoraan HOG:sta 8O ? Kokeile vaikka täältä: www.tlc-finland.com
akrapu

Re: HOG:n jäsenyys???

Viesti Kirjoittaja akrapu »

hemuli kirjoitti:
evo-häjy kirjoitti:...mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?
Kannattaisiko kysyä ennemmin suoraan HOG:sta 8O ? Kokeile vaikka täältä: www.tlc-finland.com
Just näin. Tai sitten kysy siitä liikkestä, josta uudenkarhean menopelisi ostit.
kille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kille »

Jos sulla on uus pyörä niin on varmaan myös kasko. Kun mopo hajoo ja soitat hinausauton niin se roudataan lähimpään korjaamoon ilman omavastuuta.
Zimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Morjääns, kyllä sillä kokemuksella mikä mulla on, niin homma toimii (lähes) maailaman laajuisesti, siten että soitat assistance numeroon ja ne hoitelee auton hakemaan mopon saamaan hoitoa.
Mulla loppu akku, satuin olemaan Kreikassa Thessalonikissa ja vielä paikallisen valtuutetun H-D liikkkeen rättikaupan vieressä, marssin sisälle ja kyselin road assistance jeesiä. Misukat soitteli (jäi mulle epäselväks minne, ku en paikallista ymmärrä) jonnekin ja selitti mulle, ettei Kreikka kuulu sen piiriin!
No mä vähän ihmettelin, mut otin ja soitin kortissa olevaan numeroon ja sieltä järkättiin auto hakemaan mopo paikalliselle diilerille (se jossa mopoja myydään ja huolletaan sijaitsee toisella puolen kaupunkia). Mopo yöks hinausliikkeen huostaan ja itelle ILMAINEN majoitus paikallisesta hotellista (n. *** tai ****, majoitus sai muistaakseni maksaa max. 160?/yö ja ne olis hoitanu muistaakseni max. 4 yötä).
Aamulla, no puolilta päivin, menin huoltoon ja mopo oli jo laitettu ajokuntoon, että näin ihan omakohtaisesti asiaan tutustuneena........

Zimi 8)

ps. nii joo, tää EI siis kuulu HOG jäsenyyteen automaattisesti ekan vuoden jälkeen, vaan on ERIKSEEN ilmoitettva halukkuutensa Road Assistance'en ja maksettava siitä erikseen oma maksunsa
"May the force be with you"
kille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kille »

Tsekeissä hajos pyörä vuosi sitten. 4 tähden hotellissa yö ja kaskosta sai hotellimaksun takasin. Mun mielestä turha maksaa road assistancesta kun samat edut on kaskossa. Eli ilmainen hinaus korjaamolle ja hotelli maksetaan jos mopo on korjaamolla. Asia on eri jos pyörässä ei oo kaskoa. :roll: :wink:
vesimies

Viesti Kirjoittaja vesimies »

Mun mielestä turha maksaa road assistancesta kun samat edut on kaskossa.
Vahinko korvataan kaskosta, jos siinä on ns. autopalveluvakuutus, joka korvaa matkan keskeytymisestä aiheutuneita kuluja ja ajoneuvon siirron korjaamolle. Kaikkien vakuutusyhtiöiden kaskoissa tätä ominaisuutta ei ole mukana.
evo-häjy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evo-häjy »

Kyse on nyt siitä, että mopo seisoo kotipihalla, tallissa.
Yöksi voin tulla omaan sänkyyni ilman kustannuksia, joten yöpaikka on.
Mopo vaan ei tykkää aamun kylmäkäynnistyksistä ja mun täytyis saada se lähimpään huoltoon laitettavaks kun tää on takuun piirissä oleva mopo.
Matkaa huolto paikkaan on se noin 130km ja kuulin vaan että hoitaavat toisen suunnan HOG:n piikkiin.
Voinhan mä hoitaa itse molemmatkin suunnat, mutta jos toinen menee sinne laskuun niin sit menee.
En ole vielä soitellut suuntaan tai toiseen, on hieman kiireitä, etsin täältä vain kokemuksia vastaavasta tilanteesta, siis toimiiko kuljetus.
Ei kai se kaskoon kuulu jos mä sinne otan yhteyttä ja sanon ettei pyörä lähde aamuisin käyntiin?
Jokin kaasuläpän / tunnistimen säätö edessä siis,ehkä???
Vallu
Viesti:

käsitelty aiemminkin

Viesti Kirjoittaja Vallu »

HOGin palvelusta on olllut juttua jokin aika sitten.

http://www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.ph ... hlight=hog

Jatkossa homma maksaa HOGin jäsenmaksun + assistancemaksun+ chapterin maksun eli noin 150 euroa vuodessa.
Siis KASKON osana paljon paljon edullisempaa. (Tai vaikkapa Autoliitosta)
Vastaa Viestiin