Sairaalasänky huoltotasona...?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Choppers_forever

Sairaalasänky huoltotasona...?

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Tere,

Onkohan jollain kokemusta?? Siis huoltotasoina moottoripyörälle?

Kestääkö HD:n painon...?

Joku sellaisen oli mun mielestä motokäyttöön väsännyt...?

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Mulla voisi olla tarjolla Honkkarin käyttämätön pöytänostin 250,- (Honkkarista 299,-) , hae pois Espoosta. Pitkäkeula ei mahdo, vakiomittainen HD mahtuu. Vaan mun oma talli on liian matala...
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Sairaalasänky on kasattu huonekaluputkesta eikä sen kestävyydestä ole takeita. Lisäksi mekanismi on varsin korkea jolloin tarvitset nosturin nostaaksesi pyörän nosturin päälle :lol: :lol: :lol: ...

Jos hyviä nostopöytiä haluaa niin ainakin V-TwinCity ja H-Sunrise myyvät todella tukevaa mallia (kuva alla) hintaan 840?. Tuolle pöydälle mahtuu pidempikin pyörä, jatkopalan kanssa kokonaispituus on yli 270cm 8O ! Ja jos tykkää pyörien lisäksi pulata mönkkäreiden tai kelkkojen kanssa kuuluu vakiovarustukseen 2x30cm levityspalat. Hintaan kuuluu myös erillinen pieni mekaaninen huoltonostin (ns. B2-malli). Koko roskan paino lähentelee 280 kiloa - paljonkos se sairaalasänky painoikaan :wink: ...

Ja tämä nostinhan toimii paineilmalla.

Kuva
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

santtu kirjoitti:Mulla voisi olla tarjolla Honkkarin käyttämätön pöytänostin 250,- (Honkkarista 299,-) , hae pois Espoosta. Pitkäkeula ei mahdo, vakiomittainen HD mahtuu. Vaan mun oma talli on liian matala...
Pöytä on 190cm pitkä ja 53cm leveä. Nostokorkeutta en mitannut mutta mun talli on noin 200cm korkea ja siihen tuo on liian korkea kun pyörässä on peilit paikallaan.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Olikohan Hong Kongissa tai jossain vastaavassa myynissä joku halpis pöytä n. 300 euron hintaan, muistelen nähneeni mainoslapun postin välissä joku päivä sitten...
Vastaa Viestiin