Omaa kivaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jutaharri
Viesti:

Omaa kivaa

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Kun nyt ei ole viikkoon päässyt ajelemaan, niin aattelin viihdyttää itseäni kommentoimalla jäsenten mopojen kuvia(otoksia) ja kohteita.
Repostelin aluksi tutun kaverin kuvaa.
On siellä munkin mopo, joten julmaaa kritiikkiä vaan.
Varsinkin kun sellainen mahdollisuus on.
Kehitetään Suomen Harrikka-kuvista maailman paras. :lol:
Älkää tosiaan ottako minua tosissaan, paitsi että harrastan valokuvaamista. Ja Harrikoita.
Ja lisää kommentteja tulee, kun ei ole muuta tekemistä :)
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Nyt kun otit puheeksi nämä näyttelyosaston kuvat...

Olen monasti ihmetellyt kun tulen etusivulle ja siinä pienessä mainoskuvassa näkyy joku fillari mitä en muista nähneeni. Sitten kun menen selaamaan kuvia niin eihän siellä sellaista olekaan. Kuitenkin kun aikansa päivittää etusivua niin taas se tulee näkyviin.

Eli nyt on tietokannassa sellaisia kuvia mihin ei pääse normaalia kautta katsomaan vaan ne näkyvät ainoastaan etusivun satunnaisotannalla näkyvien kuvien joukossa. Kertaalleen ihmettelin tätä weppimaasterillekin mutta eipä tuo osannut mitään asiaan sanoa.
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Olisipa mukavaa jos sitä etusivun mainoskuvaa klikkaamalla pääsisi suoraan siihen itse kuvaan, jota siinä mainostetaan. Säästyisi se hakemisen vaiva...
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Huomenta vaan :)
no koitin klikata tota nurkan kuvaa ja kyllä se aukee ja näyttää mikä pyörä on kysymyksessä ja sit vaan koko kansio auki ja siellähän se oli.

-Päkä-
-Päkä-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juksa »

Minun kone ei toimi kyllä Päkän kertomalla tavalla.

Mitähän pitäis tehdä ...........
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Siihen en kyl osaa vastata.
Mulla on Win xp home ja explorer selain, jos sil on mitään merkitystä!!?
-Päkä-
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Kyllä tuo pääsivulla vaihtuva kuva näyttää olevan vain linkki showroomin aloitussivulle, josta valitaan "vuosimallihaarukka". Aivan sama, mitä selainta käyttää. Näin siis toimii ainakin meikäläisellä 8O .
Torme

Viesti Kirjoittaja Torme »

tulikettu ainakin toimii mulla samalla tavalla kun akrapu sano.
Niilas

Viesti Kirjoittaja Niilas »

akrapu kirjoitti:Kyllä tuo pääsivulla vaihtuva kuva näyttää olevan vain linkki showroomin aloitussivulle, josta valitaan "vuosimallihaarukka". Aivan sama, mitä selainta käyttää. Näin siis toimii ainakin meikäläisellä 8O .
Juuri näin tuo etusivun mainosbanneri toimii. Parastahan toki olisi, jos tuo etusivun kuva veisi gallerian puolelle samaiseen kuvaan, mutta kun ei. Etusivun pikkukuvat tulevat eri hakemistosta kuin showroomin, joten ne eivät välttämättä ole aivan ajan tasalla. Voidaanhan siihen toki valita vaikkapa kuukauden H-D tai eniten ääniä saanut pyörä ja vaihtaa sitä sitten kun muistetaan.

-Niilas
Tulikettu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

Torme kirjoitti:tulikettu ainakin toimii mulla samalla tavalla kun akrapu sano.
no sehän on selvä :wink:

>Firefox<
Fahre nicht schneller als dein Schutzengel fliegen kann.
Pertti
Viesti:

Ihan omaa kivaa näyttää olevan

Viesti Kirjoittaja Pertti »

En vetänyt hernettä nenään, mutta kyllä voi olla tämän ketjun aloittaja negatiivinen nimimerkki.
Siellä oli paljon hyviä kuvia, mutta ei minkäänlaista kannustus kommenttia, vaikka nimimerkki on jonkinlaiseksi viralliseksi kuva-arvostelijaksi itsensä ylentänytkin. Kaikki kommentoidut oli päin persettä.
Toivottavasti muuta tekemistä piisaa.
Jämä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jämä »

akrapu kirjoitti:Kyllä tuo pääsivulla vaihtuva kuva näyttää olevan vain linkki showroomin aloitussivulle, josta valitaan "vuosimallihaarukka". Aivan sama, mitä selainta käyttää. Näin siis toimii ainakin meikäläisellä 8O .

Firefoxilla aukeaa näin:
Klikkaus kuvaan hiiren oikealla korvalla ja sieltä näytä kuva...
jutaharri
Viesti:

Re: Ihan omaa kivaa näyttää olevan

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Pertti kirjoitti:En vetänyt hernettä nenään, mutta kyllä voi olla tämän ketjun aloittaja negatiivinen nimimerkki.
Siellä oli paljon hyviä kuvia, mutta ei minkäänlaista kannustus kommenttia, vaikka nimimerkki on jonkinlaiseksi viralliseksi kuva-arvostelijaksi itsensä ylentänytkin. Kaikki kommentoidut oli päin persettä.
Toivottavasti muuta tekemistä piisaa.
No vedithän.
Tuli luettua vielä aikaisempia tekosia, ja tuli oltua aika kriittinen. Mutta ne muovituolit, ym ym ym. Mulla on samanlaisia hirveitä otoksia omasta moposta aivan riittävästi. Putsattu bittien taivaaseen.
Niinkuin totesin niin harrastan valokuvausta ja Harrikoita.
Ja mun mopokuva on siellä kaikkien kritisoitavana.
Saa kommentoida vaikka kuinka rumasti.
Kritiikki, varsinkin negatiivinen opettaa, positiivinen kannustaa vielä parempaan.
Molempia saatu elämän varrella. Itsellä aika positiivinen luonne, mutta joskus musta tulee ilkimys :) ,jolle kasvaa sarvet.
Ja onhan siellä paljon mun mielestä hienoja kuvia, joita en kommentoinut (vielä) ollenkaan. Ja tulihan sinne positiivinenkin kommentti.
Etti ite. :)
Vastaa Viestiin