Voi kamala
Voi kamala
Kuinka lapsellista jatinaa suurelta osin. Onko kaikki täällä ihan pentuja??
Aivan.
Kuten myös mutta kun lueskelee nuita tassun nostosta ja eri merkeillä ajavista yms. kehkeytyviä jatinoita... Kyllä meissä on myös sellaisia ylimielisiä kusipäitä että, kaverit ei voi jutella vaikka tapaa jossain euroopassa huoltiksella suomalaisia motoristeja jotka ajelee kamat ja paketit mukana eri merkillä ja nämä meidän hienot bikerit ajaa uudella tyhjällä pyörällä uutuuttaan kiiltävät nahkat päällä ja HUOLTOAUTO perässä niin hienoina että hirvittää katella.. kyllä hävetti.... FIN
Oikeaa nörttien hommaa
Oikeaa nörttien hommaa
- Sporttiboy
- Viesti:
Joo
Tietty pentumaisuus pitää aina säilyttää, sillä lapsi oppii kokeilemalla, yrittämällä ja otsanahkaa puuhun takomalla.
Ja se on kivaa ja kehittävää kun oppii uutta, niinku näistä mopoista ja niiden kuskeista!
Että kesänjatkoa, mä lähden kohta taas lomille ja Sportti saa kyytiä

Ja se on kivaa ja kehittävää kun oppii uutta, niinku näistä mopoista ja niiden kuskeista!
Että kesänjatkoa, mä lähden kohta taas lomille ja Sportti saa kyytiä
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Näin siinä
...kävi, eli lueskelin nuita vanhoja juttuja...
Re: Joo
[
Hmm onkx tää ny niin että täällä ei ole yhtään naista muuta ku mä?
Juup koskaan eisaa liikaa aikuistua mussa asuu ainakin 40v:n jälkeenkin Pieni Ipana.
On se sit nii inanaa!
Seuraapa foorumia tiiviimmin niin kyllä se kauniinpikin sukupuoli täältä löytyy. Joskus tuntuu että niitä on täällä enemmän kuin keskiverto rallissa...Palatable kirjoitti:[Hmm onkx tää ny niin että täällä ei ole yhtään naista muuta ku mä?
Juup koskaan eisaa liikaa aikuistua mussa asuu ainakin 40v:n jälkeenkin Pieni Ipana.
Vai mitä Sasa, HD-lady, DynaPia ja kumppanit?
- Sporttiboy
- Viesti:
Sitäpaitsi...
Jokaisessahan meistä asuu pienenpieni feminiini puoli jossain sopukassa, mullakin on kolme kertaa pidempi tukka kun vaimolla!!! 
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
hemuli kirjoitti:Seuraapa foorumia tiiviimmin niin kyllä se kauniinpikin sukupuoli täältä löytyy. Joskus tuntuu että niitä on täällä enemmän kuin keskiverto rallissa...Palatable kirjoitti:[Hmm onkx tää ny niin että täällä ei ole yhtään naista muuta ku mä?
Vai mitä Sasa, HD-lady, DynaPia ja kumppanit?
Juu, täällähän me luuraillaan, mutta välillä on vaan vähän sanaiset arkut kiinni, kun ei ole ollut nyt mitään niin kinkkisiä tekniikan kysymyksiä, jotta voitaisiin antaa tiukkoja ohjeita...
Ja heh hemuli, piikki osui