Sportti sylkee öljyä ilmanputsarista

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Kroits
Viesti:

Sportti sylkee öljyä ilmanputsarista

Viesti Kirjoittaja Kroits »

883/1200 sportti-92 sylkeee öljyä jonkin verran tuolta ilmanputsarista ja sit se roiskuu putkille ja säiliön pintaan. Löysin tuossa yhden keskustelun, jossa kerrottiin huohottimen siirrosta....

Tätä tapahtuu enemmän kun ilma on lämmin. (helteinen)

Huolestunko ja rasvaanko sormet vai ajanko menemään?
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
Mopopoika -65
Viesti:

ei huolta

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Ei syytä huoleen, kuuluu asiaan :D

Itselläni teki samaa, joten irroitin huohottimen letkun ilmanputsarin kotelosta ja vedin letkun koneen alle.

Tuossa mainitsemallasi keskustelussa pohdittiin myös filttein asentamista ja huohotuksen ohjaamisesta öljysäiliöön, mutta minä peruslaiskana olen pärjännyt ilmankin....

ps. Laita tukos ilmanputsarin reikään, ettei kärpäset pääse kaasariin.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Näin on kuten Mopopoika sanoi.

Buellin X1:ssä (sportin kone jne...) on ihan sama juttu: huohottaa öljyä reilusti varsinkin lämpösenä ja kuumalla kelillä. Jos asentaa esim. Forcewinderin, niin suosittelen huohottimen vetoa erilliselle filsulle. Itse ajattelin laittaa semmoisen tyhjennettävän öljynkerääjäpurkin, josta on ollut aiemminkin mainintaa foorumissa.

Terveisin
Mopopoika -65
Viesti:

Oluttölkki

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mulla oli viime kesänä oluttölkki kerääjänä purkkina. Ja noitahan löytyy pyörän väriin sopivina :D

Tiivistää vain reiän kunnolla ettei paskaa pääse purkkiin. Hyvin se ajoi asiansa, mutta vähäisen huohotuksen ja esteettisyyden nimissä luovuin siitä.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin