Miksi uudet sivut? Kunnon nettisivuja ei ole tehty sen jälkeen kun Windows (tai mikä ¤%&/( se sitten olikaan) keksittiin. Ei nää uudet kuitenkaan toimi! Eihän näissä uusissa sivuissa eli mitää munaa. Eihän ne edes tärise kunnolla ja äänikin on kun mitäkin tupsutusta!
Joutu tarkistaa mitä tuli kirjoitettua osoiteriville, et nyt kyl meni väärään paikkaan... Mut ei, vähän kun tavas sivua niin oikia oli paikka . Näyttää hienolta!!
Mutta alkuu tuntuu että olikohan tää hyvä ratkasu että foorumi aukee eri ikkunassa. ? toinen mitä jäin kaipailemaan noita selaimen yläpalkin toimintoja. back ja reload
Viimeksi muokannut Torme, 23:13 21.04.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
... Tosin nyt ei näe miten PimpGlide-projekti etenee, kun nuo avattaret ovat jossakin bittiavaruudessa
Mietin noiden selaimen omien nappuloiden näkyvyyttä. Olisiko palvelimelle helpompaa, jos selaimen omat "takaisin edelliselle sivulle" nappulat olisivat edelleen näkyvissä. Nythän edelliselle sivulle joutuu menemään linkkien kautta ja tällöin selain ilmeisesti hakee tiedon aina palvelimelta
Ilkimys kirjoitti:Miksi uudet sivut? Kunnon nettisivuja ei ole tehty sen jälkeen kun Windows (tai mikä ¤%&/( se sitten olikaan) keksittiin. Ei nää uudet kuitenkaan toimi! Eihän näissä uusissa sivuissa eli mitää munaa. Eihän ne edes tärise kunnolla ja äänikin on kun mitäkin tupsutusta!
Tuntuuko tutulta?
Itse suhtaudun niin että antaa vaan kaikkien kukkien kukkia mutta on se nyt faktaa että uusi sivusto on merkittävästi parempi kuin vanha ja että jos kerran se tuo lisää hevosvoimia, pienentää kulutusta ja vähentää jopa radikaalisti päästöjä niin on hullua haikailla vanhan perään. Toisin sanoen siis minun on vaikea ymmärtää oldskool -ajattelua.
Don Quijote kirjoitti:Heh, näyttää olevan foorumi vanhalla tutulla ulkoasulla silloin kun on kirjautuneena sisään. Vieraskoreuttako?
Komento takaisin! Nyt onkin näköjään mahdollista valita omissa käyttäjätiedoissaan ulkoasu mieleisekseen, löytyy kohdasta "profile" -> "sivuston tyyli" joissa vaihtoehtoina perinteinen "subSilver" tai tämä uusi ja hieno "Aluminoid"
Harjattu alumiini sopiikin hyvin mun macin kanssa