Suosta tulliin

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
JON

Suosta tulliin

Viesti Kirjoittaja JON »

Moro.

Kirjepostilla (kevyt paketti, mut ei vak.) 2kpl nokkia hierontaan U.S.A -maahan. Cash mukaan (tunnettu firma). Luvattu aikataulu piti alle mainoksessa luvatun, eikä kamat&cash seilanneet mennessäkään kuin <1vko, maapostilla. Metkaa 8O

Ostin siis amerikkalaista hierontaa, eli palvelun 8)

Tänään kolahti luukusta lappu, jossa neuvottiin noutamaan rojut tullauskeskuksesta. :lol:
Soitto perään, ja ihmettelyä. Mimmi mutisi jotain työn verojen maksamisesta ja 30% tullista. Olis kuulemma pitänyt älytä tehdä lähtöselvitys...
Mä kun en ole ulkomaankaupan ex-pertti, eikä haku, tullin sekavat sivut, eikä tuoppiintiukastituijottaminen tuo selvyyttä, niin kysynpä taas täältä neuvoa :?:

Jumpe :?
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Ulkomaankaupat olen itse hoitanut tullin kanssa,silleen että olen ottanut kuitin(paypal tosite printattuna) mukaan.Ebay kaupat on tietty hiukan eri homma,kuin se että lähetät tavaraa jenkkeihin hierottavaksi.Kyllä mä uskon että kuitilla tuosta työstä ym.kuluista selviät tullista.Jos sellaista ei ole,niin mailia vaan firmaan.
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Swine kirjoitti:Ulkomaankaupat olen itse hoitanut tullin kanssa,silleen että olen ottanut kuitin(paypal tosite printattuna) mukaan.Ebay kaupat on tietty hiukan eri homma,kuin se että lähetät tavaraa jenkkeihin hierottavaksi.Kyllä mä uskon että kuitilla tuosta työstä ym.kuluista selviät tullista.Jos sellaista ei ole,niin mailia vaan firmaan.
Jep. Lisää salapoliisin työtä paljasti (taas) typeryyteni. Oletin nimittäin, jostain syystä, ettei n. ?140 hypistelytoimituksen kanssa tarvitse satunnaisen kollin ihmeempiin krumeluureihin ryhtyä. Väärin.
Jos paketin sisältä/päältä huomenna löytyy jokin lähete, kuitti tms. homma selvä. maksa kaavan mukaan (ellei joku keksi muuta ratokseen). "Oikea" paperi toki jo tilattu. Varmuudeksi...

Jumpe

Ps. pitänee latoa laskukoneistoon ulkomaanpalveluhinnastolaskuri :P
Vastaa Viestiin