pyörän vakuuttamineen hdcf-ryhmävakuutuksena

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
aj uriksi
Viesti:

pyörän vakuuttamineen hdcf-ryhmävakuutuksena

Viesti Kirjoittaja aj uriksi »

onko kukaan ottanut selville onko mahdollista vakuuttaa harrikat ryhmävakuutuksella hdcf:jäsenistölle.
onhan meitä jo aika montajäsentä ja joillain useampikin häksätin.
jäsenistöstä varmaan löytyisi asiamieshalukkuutta joka ajaisi halvempia vakuutusmaksuja ym.etuisuuksia jäsenistön parhaaksi.
ja ennenkaikkea se paljon puhuttu palveluhalukkuus olisi kohdallaan,eikä enään virkailijoiden naamoja NORSUNVITULLA kuten tällähetkellä tuppaa olemaan.
elikkä keskustelu käyntiin,ajokausi alkaa kohta. :idea:
Vallu
Viesti:

On ottanut

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Aivan päivän tilannetta en tiedä, mutta jokunen vuosi sitten asiaa yritettiin järjestää oikein urakalla. Kohteliaimmat vakuutusheput eivät nauraneet ääneen ehdotuksen kuullessaan...
Nykyisin myös laki estää tällaisen broukkerin hoitaman ryhmän ylläpitämisen.
Käsittääkseni TURVA (Turun konttori, Nummelin) on ainoa yhtiö mikä on suostunut minkäänlaiseen erityisjärjestelyyn.
Tällä hetkellä tilanne tuntuu olevan kuitenkin rajussa käymistilassa kun tämä Pohjolan markkinoille tuoma uusi vakuutusmalli aiheuttaa kuohuntaa vakuutuskentässä. Minkälaiseksi tilanne muuttuu Harrikoiden kannalta (vaaditaanko esim. myös muita vakuutuksia) selvinnee kunnolla vasta alkavan ajokauden aikana.
Itse olen tilanteessa missä broukkerivetoinen ryhmäkasko lopahti. Nyt olen pyytänyt uusia tarjouksia kaikista minun vakuutuksistani, (palo, koti, matka, vastuu, 3 autoa, 3 prätkää etc.) ja näyttää siltä, että tulen säästämän 1000-1500 euroa vuodessa!!!!

Olen joskus koittanut asettua vakuutusmiehen asemaan ja täytyy tunnustaa, että Harrikoiden vakuuttaminen on ongelmallista. Jos poka on sitä mieltä, että 15 vuotta vanha fillari on arvokkaampi kuin uusi vastaavaa tai pyörä on rakennettu verorajalle niin vakuuta niitä nyt sitten. Ja kun kaiken kaikkiaan on kyseessä varsin pieni ryhmä niin eihän kukaan pysty niiden hoitamiseen panostamaan niin paljon kuin pitäisi. NYKYISIN TARTTEE TEHDÄ TULOSTA - MUISTAKAA SE!
Vastaa Viestiin