2006 ruiskuissa ongelmia maailmalla.
2006 ruiskuissa ongelmia maailmalla.
Tälläisen löysin HD Forumin sivuilta.
http://mysite.wanadoo-members.co.uk/hhlair1/M1185.pdf
Printtasin oitis tuon ja kiikutan huollon pojille.Saavat vaihtaa ruiskusuuttimen ja uuden softan kun mopo on kerran vielä liikkeessä
http://mysite.wanadoo-members.co.uk/hhlair1/M1185.pdf
Printtasin oitis tuon ja kiikutan huollon pojille.Saavat vaihtaa ruiskusuuttimen ja uuden softan kun mopo on kerran vielä liikkeessä
-
harrykka...
tänne...
...hei, eiköhän ne vaihda jo automaattisesti kaikkiin uusiin ne ruiskut kun ovat maailmall tollasen huomanneet.... luulis asiallinen liike vaihtavan noi sanomattakin alkuhuolloss tai mikä käytöönotto tarkistus lienekkin...
toivon ainakin niin... mullekkin tulossa toi uus -06 softail stanu...

toivon ainakin niin... mullekkin tulossa toi uus -06 softail stanu...
-
Vieras
Minkähänlaista ongelmaa esim.00 twin cameissa ? Mulla ainakin sellaista ettei tahdo takapytty lähteä mukaan käyntiin jos pyörä seisonut kauemmin. Homma kyllä korjaantuu kun vähän lämmennyt, mutta takapytty lämpeää selvästi etummaista hitaammin. Bensasta ei pitäisi johtua ( futura green )Anonymous kirjoitti:Monenlaistahan sitä luulis... Mutta itse kyllä ottaisin puheeksi liikkeessä, diileri harvemmin tekee mitään "ylimääräistä". Aikanaanhan kylmäongelmaa oli myös ekoissa kaasaritc:issä, vika oli tiedossa, mutta korjattiin vasta jos ja kun asiakas valitti.
0400831197
0400831197
-
Vieras
Onkohan kellään ollut ongelmia -05 vuosimallin Dyna Customin kanssa?
Itsellä ajettu 8000 km ja pyörän käynnissä kuulee heikon "pof" äänen aika-ajoin. Aivan kuin sytkä olisi pielessä. Kulkee ja pelittää kuitenkin muuten aivan normaalisti-ei ongelmia. Ainoa tosiaan tuo että korvaan kuulee matalan pof äänen putkesta...
Koita nyt tämmöstä kuvailla..... "pof"
Itsellä ajettu 8000 km ja pyörän käynnissä kuulee heikon "pof" äänen aika-ajoin. Aivan kuin sytkä olisi pielessä. Kulkee ja pelittää kuitenkin muuten aivan normaalisti-ei ongelmia. Ainoa tosiaan tuo että korvaan kuulee matalan pof äänen putkesta...
Koita nyt tämmöstä kuvailla..... "pof"
-
Vieras
Ainakin '99 dynat oli säädetty niin laihalle, että niitä piti ajaa ryyppy päällä... Diilerit preppasivat kaasarit kun asiakas asiasta valittti. Tosin mun piti valittaa pariin kertaan ennenkuin uskoivat. Ongelmasta tuli muistaakseni silloinkin tehtaalta tsb.pete72 kirjoitti:Minkähänlaista ongelmaa esim.00 twin cameissa ? Mulla ainakin sellaista ettei tahdo takapytty lähteä mukaan käyntiin jos pyörä seisonut kauemmin. Homma kyllä korjaantuu kun vähän lämmennyt, mutta takapytty lämpeää selvästi etummaista hitaammin. Bensasta ei pitäisi johtua ( futura green )
No eihän sitten ole hätää kun säädetty.Anonymous kirjoitti:Ainakin '99 dynat oli säädetty niin laihalle, että niitä piti ajaa ryyppy päällä... Diilerit preppasivat kaasarit kun asiakas asiasta valittti. Tosin mun piti valittaa pariin kertaan ennenkuin uskoivat. Ongelmasta tuli muistaakseni silloinkin tehtaalta tsb.pete72 kirjoitti:Minkähänlaista ongelmaa esim.00 twin cameissa ? Mulla ainakin sellaista ettei tahdo takapytty lähteä mukaan käyntiin jos pyörä seisonut kauemmin. Homma kyllä korjaantuu kun vähän lämmennyt, mutta takapytty lämpeää selvästi etummaista hitaammin. Bensasta ei pitäisi johtua ( futura green )
0400831197
0400831197
Kävin eilen moottorimiehessä näyttämässä HD:n bulletinia ja löytyihän heidänkin koneelta vastaava pikku etsimisellä.Eivät vaihda leveämpiä ruiskuja ellei pyörässä ole havaittavia kylmäkäynnistys/ajo ongelmia.
Siis ajokausi alkaa 8 asteen ruiskuilla.Katsotaan miten pelittää.Saattaa olla että mulle laitettava HD:n efi päivitys korjaa riittävästi seosta...
Siis ajokausi alkaa 8 asteen ruiskuilla.Katsotaan miten pelittää.Saattaa olla että mulle laitettava HD:n efi päivitys korjaa riittävästi seosta...
-
Vieras
motorman
2006 on eri ruiskurunko kuin aiemmissa. Tulee noin 1 cm ulommas kuin aiempi, Delphi on tai oli, ja nyt magneti mareli tai toisinpäin, en tiedä.
Kyllä tuo on lähtenuyt käyntiin pakkasellakin.
Motorman Oulussa ei antanut edes tarjousta vaihdosta vaikka pyysi kuvia.
Kaverin uudessa pyörässä ei ollut kyseisen liikkeen jäljiltä ollut laatikossa öljyjäkuin 0,5 desiä. Joten tarkistele.
Kyllä tuo on lähtenuyt käyntiin pakkasellakin.
Motorman Oulussa ei antanut edes tarjousta vaihdosta vaikka pyysi kuvia.
Kaverin uudessa pyörässä ei ollut kyseisen liikkeen jäljiltä ollut laatikossa öljyjäkuin 0,5 desiä. Joten tarkistele.