hoodee hemmot!
hoodee hemmot!
kirjoitanpa nyt mikä rupes ottamaan päähäni helsingissä moottoripyörä näyttelyssä käydessäni!
onko harley davidson jo hivenen ylimainostettu mopo kun jumalauta jokasella luki josainpäin harley davidson tai muuta hooreeseen liittyvää liiviä sun muuta, no eipä siinä viä mitään mut olin tupakkikopis ja yhden n.30 v äijän jutulla, täynnä hd merkkejä yms. kysyin sitte et mikä pyörä sillä oli ni vastas et ei mitään eikä ikinä edes harrikkaa ostais ku on kuulemma ihan paskoja mut pitää hooree merkkejä ynms. että saa kai naisia paremmin...... voi prkle!! että palaa käämi!
onko harley davidson jo hivenen ylimainostettu mopo kun jumalauta jokasella luki josainpäin harley davidson tai muuta hooreeseen liittyvää liiviä sun muuta, no eipä siinä viä mitään mut olin tupakkikopis ja yhden n.30 v äijän jutulla, täynnä hd merkkejä yms. kysyin sitte et mikä pyörä sillä oli ni vastas et ei mitään eikä ikinä edes harrikkaa ostais ku on kuulemma ihan paskoja mut pitää hooree merkkejä ynms. että saa kai naisia paremmin...... voi prkle!! että palaa käämi!
-
Don Quijote
Re: hoodee hemmot!
Ei kannata provosoituamiki kirjoitti: eikä ikinä edes harrikkaa ostais ku on kuulemma ihan paskoja mut pitää hooree merkkejä ynms. että saa kai naisia paremmin...... voi prkle!! että palaa käämi!
Olen viimevuosina ostanut erilaisia Harley-Davidson piraattituotteita. Tärkeintä on, ettei tuote ole merkitty OLP-tuotteeksi tai ole HD:n itse valmistama. Nämä tuotteet ovat erittäin monipuolisia, monitahoisia ja kaikkialla päin maailmaa valmistettuja. Löytyy kelloa, lippalakkia, merkkejä, paitoja, polkupyöriä, joulukoristeita ym. hämmästytävää.
Tänään en osta tuotetta josta maksetaan lisenssiä HD-organisaatiolle. Tämä on mielenkiintoinen keräilyn kohde, eikä ole aitoa kuten ei tuokaan tapaamasi merkki-kaveri.
USA:ssa on kaltaisiani keräilijöitä ja suomi-vaihtarit ovat kovaa kamaa.
Tänään en osta tuotetta josta maksetaan lisenssiä HD-organisaatiolle. Tämä on mielenkiintoinen keräilyn kohde, eikä ole aitoa kuten ei tuokaan tapaamasi merkki-kaveri.
Taitaa hooree-miehet olla aktiivisia tuomaan mallimerkkiä esille ja osallistuu myös aktiivisesti tapahtumiin. Itsekin, mutta mahdollisimman pienesti. Yritän pitää logot ym. tunnukset mahdollisimma vähäisenä, varsinkin työelämässä(ei ollenkaan). Vapaa-aikan vaikea hillitä ajokauden ulkopuolella.miki kirjoitti:kirjoitanpa nyt mikä rupes ottamaan päähäni helsingissä moottoripyörä näyttelyssä käydessäni!
Aika säälittävä tapaus tuo "pinssikuski"
Piratismi haisee
Mitäs tällänen kirjoitus osoittaa???
Aika wannabe touhua. Miksi sitten ostaa jonkunmerkkisiä tuotteita jos aidot ei kelpaa.
Lisää silikonia, eikä vain tiivisteeksi?
Varmaan kirjoittajan kaikki musiikki on imuroitu ilmaiseksi, päällä kopio Levikset ja tallinnasta ostettu piraatti KIITOS-paita (sotavetereeneilta nekin rahat otettu pois)...wesa kirjoitti:Olen viimevuosina ostanut erilaisia Harley-Davidson piraattituotteita. Tärkeintä on, ettei tuote ole merkitty OLP-tuotteeksi tai ole HD:n itse valmistama. Nämä tuotteet ovat erittäin monipuolisia, monitahoisia ja kaikkialla päin maailmaa valmistettuja. Löytyy kelloa, lippalakkia, merkkejä, paitoja, polkupyöriä, joulukoristeita ym. hämmästytävää.
Aika wannabe touhua. Miksi sitten ostaa jonkunmerkkisiä tuotteita jos aidot ei kelpaa.
Lisää silikonia, eikä vain tiivisteeksi?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Aito on aito
Huomion arvoista on, että (kuten tekstistä käy ilmi) kyseinen wesa herra ei ilmeisesti omista ainakaan oikeaa Harley-Davidson moottoripyörää...wesa kirjoitti:Olen viimevuosina ostanut erilaisia Harley-Davidson piraattituotteita. Tärkeintä on, ettei tuote ole merkitty OLP-tuotteeksi tai ole HD:n itse valmistama.
Tänään en osta tuotetta josta maksetaan lisenssiä HD-organisaatiolle.
Eikä sellaista edes haluakkaan omistaa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Aito on aito
Ottamatta kantaa topicin provokatiiviseen aiheeseen - eiköhän Wesalla ole ihan tarpeeksi näitä härveleitä käsissä pyörinyt. Etköhän sinäkin Smuige muista legendaarisen VT-Tradingin ja sitä pyörittäneen kaverin...smuige kirjoitti:Huomion arvoista on, että (kuten tekstistä käy ilmi) kyseinen wesa herra ei ilmeisesti omista ainakaan oikeaa Harley-Davidson moottoripyörää...
Re: Aito on aito
Toki toki Takala muistetaan...hemuli kirjoitti:Ottamatta kantaa topicin provokatiiviseen aiheeseen - eiköhän Wesalla ole ihan tarpeeksi näitä härveleitä käsissä pyörinyt. Etköhän sinäkin Smuige muista legendaarisen VT-Tradingin ja sitä pyörittäneen kaverin...smuige kirjoitti:Huomion arvoista on, että (kuten tekstistä käy ilmi) kyseinen wesa herra ei ilmeisesti omista ainakaan oikeaa Harley-Davidson moottoripyörää...
Provoaminen ihmetyttää ja piratismin ylistäminen.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Määrätyllä tavalla ymmärrän joidenkin pidempään kuvioissa pyörineiden starbojen "fuck the factory" -asenteen. Ainakin kun ajatellaan tehtaan sairaalloista tavaramerkin varjelua ja aftermarket-valmistajien kiusaamista. Kuitenkin nämä aftermarket-firmat yhdessä silloisten "piraattituotteiden" kanssa pitivät huolta harrastajien tarpeista kultaisella 80-luvulla jolloin tehdas keskittyi suoltamaan keskinkertaisia tuotteita liukuhihnalta ilman kovinkaan kaksista lisävaruste/oheistuotetarjontaa.
Tänä päivänähän tilanne on täysin eri, HD:n tehtaan lisävarustekatalogi alkaa olla paksumpi kuin CustomChromen raamattu ja uudet harrastajat halutaan saada uskomaan että ainoastaan tehtaan omat osat sopivat näihin pyöriin ja että kaikki mitä muilta valmistajilta tulee on ainoastaan halpoja kopioita joiden asentaminen katkaisee takuut ja rikkoo pyörät jne. jne.
Menipähän taas ohi varsinaisen aiheen...
Tänä päivänähän tilanne on täysin eri, HD:n tehtaan lisävarustekatalogi alkaa olla paksumpi kuin CustomChromen raamattu ja uudet harrastajat halutaan saada uskomaan että ainoastaan tehtaan omat osat sopivat näihin pyöriin ja että kaikki mitä muilta valmistajilta tulee on ainoastaan halpoja kopioita joiden asentaminen katkaisee takuut ja rikkoo pyörät jne. jne.
Menipähän taas ohi varsinaisen aiheen...
Ja mä kun luulin...
Miki
Ja kun mä olen aina kuvitellut, että mun hyvä menestykseni naismaailmassa on perustunut mun sarmiini
Ja nyt käykin ilmi, että se johtuu siitä, että mulla lukee H-D joka ainossa rätissä mitä päälläni kannan. Voihan prrrrrrrrrrr....................le tätä pettymystä 
Siis noinko se onkinmut pitää hooree merkkejä ynms. että saa kai naisia paremmin......
No mutta, tarkoitus pyhittää keinotmiki kirjoitti:... mut pitää hooree merkkejä ynms. että saa kai naisia paremmin...... voi prkle!! että palaa käämi!
Jos uskoo merkeillä saavansa, niin antaa miehen yrittää. Pinssit ovat kyllä epäilemättä yhtä tehokas naistenkaataja kun AXE:n suihkusaippua.