vaihrelaatikko räjähti!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
pannu-52

vaihrelaatikko räjähti!

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Nyyh kele!"!!

Hyvin se kesti 400km tällä kaurella ennenku meni pamahtamaan. ?&%ttu ku ottaa päähä. Faktat: hiliases vauhris nappas ittestään vaikka oli jalakakytkin pohojas piänemmän vaihteen päälle. Olin siis kääntymäs risteykses ja sitte mentiin. Vauhtia ehkäpä n. 30km/h ja jalan viäres kuulu ankeen kuulonen jysäys. Vaistomaisesti aivot haparoi toisiaan, jotta onko vasen jalaka enää kiinni yläropas, vai menöökö tämä tanssi konkates? Ei sentää. Seuraavaks mä kattoon vaihrelaatikkoa ja sehän siälä pomppi (jos muistatta aku ankan lahajapaketoomisen jossaki kaupan lahajalinjalla, ku se sen viäteriukon kans taisteli. Ylös -alas- ylös...) niin peijoonisti.Olin viälä niinki torvi jotta ku sain härin tuskin pysäytettyä tämän oliyä suihkuavan katamaraanin, ni annoon sen siinä vatkaa tyhyjäkäyntiä ettei ainakaan kone menny. sapetti sen verran että autoolijat kiihrytti mun kohoralla vauhtiaan, kun näkivät 20 metriä pitkän öliy-vanan pyörän peräs. Perkele tyhymyyrestä sakotetaan, joten kai se sitte levis vanhuuttaan. Saakeli ku häränsarvet meni sottaantumaa siihe hoodee 50:een. No joo lopputulos oli sitte vaihrelaatikon kuaret halaki ja räikän kansi halaki ja 1 kpl hammas poikki kolmannen vaihteen rattaasta :cry: , ja yks pitkän kaavan mukainen harrastaja sanoo, että silto voinu mennä siirtäjä paskaks. Vissii otti laatikko nii itteensä ku vaihroon oikeen aavikkovälitykset koko vehkeeseen. Ainut ihimetys o vaa se, että en eres kaahannu lujaa...Pitääs vissii taas ostaa se krossipyärä, jottei tarttis särkiä maantiä pyärää!!!

Joo nähärää sitte jossaki rallis! Tuun vaikka laatikko sylis portista sisään... :wink:

Pannu-52
Juupe

Viesti Kirjoittaja Juupe »

Voi sentäs, osanotot kanssaharrastajalle.

Ilmota Pannu maatalousnäyttelyyn. Tuon tason porsinnalla voi voittaa Vuoden Emakko -palkinnon!!!

Näistä elämän ikimuistoisista hetkistä pitäisi kyllä koota muistelo-opus.

Nimimerkillä Kurjuuden Ennätyksiä On Koettu
Lapiolalli

Viesti Kirjoittaja Lapiolalli »

Otetaan osaa. Se kohtaa kyllä vielä meitä kaikkia.
Timppa

Laatikko

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Vaikeuksien kautta... uusiin vaikeuksiin.
Tää on perkele tätä.
Edellistä rautapäätä kun taannoin korjailin pihalla, poika tuli kavereineen fillarilla paikalle. Pojan kaveri (silloin 9 v.) tervehti: "Mikäs harrikassa on nyt rikki?". Tuli meinaan aika usein ropattua...

Koita pärjätä.
SOVELTAJA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SOVELTAJA »

Tätä tää on! On ittelläkin menny kevään aikana enemmän tohon räpläämiseen aikaa,kun ajamiseen.Pyörän viereen ei voi ees kyykistyä
kun muija jo kiekasee,että mikäs nyt on hajalla ja paljon taas maksaa!
Pitkää pinnaa vaan...
pannu-52

jees jees!

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

No nii! Saatii vähä väriä tähänki elämää! =?#le...Muutto suaritettu ja pannun vaihrelaatikkoki uusittu. Kiitokset lapualle ja seinäjoelle. Oli muute hiano huirella pitkin tamperetta! Poliisikki vaa hymyyli ku näkivät ensi sarvet ja taas sarvet!!! :wink:

Ride oon peipi! See juu at ?-rally

Pannu-52
Vastaa Viestiin