Evon epätasainen käynti ja paukkuminen

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Jugi

Evon epätasainen käynti ja paukkuminen

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Morjes

Tuttavan puolesta kyselen kun ei itse pääse netin ääreen.. Sellainen ongelma ois, että fattari paukuttaa putkessa moottorijarrutuksissa sekä tasaisilla kierroksilla. Kiihdyttäessä toimii normaalisti. Ongelma alkoi kun pyörään vaihdettiin s&s super E-kaasari (vakio suuttimilla). Mitään muuta muutoksia ei samalla kertaa tehty. Vanhalla orkkis kaasarilla toimi hyvin. Uudellakin kaasarilla toimi jonkin aikaa hyvin, mutta sitten alkoivat ongelmat. Säädettykkin on säätötulpan avulla. Kaasarikin on putsattu moneen kertaan ja bensapinta tarkastettu. Mikähän tässä nyt taas mättää?
Keihin

-

Viesti Kirjoittaja Keihin »

>Vanhalla orkkis kaasarilla toimi hyvin. Uudellakin kaasarilla toimi jonkin aikaa hyvin, mutta sitten alkoivat ongelmat.

-Tässä mättää, (turhaan) vaihdettu uusi kaasutin.
jamba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamba »

Mulla kävi aivan samoin. syynä oli ilmavuoto imusarjassa.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

No, aluksi koettaisin ainakin vaihtaa pääsuuttimen pykälän pienempään, ihan kokeilumielessä kun se on niin helppoakin... Paukuttelu voi viitata liian rikkaaseen seokseen, varsinkin jos suuttimet ovat vielä tehtaan jäljiltä. Jos paukuttaa vieläkin, niin sitten toinen pykälä.

Vertailun vuoksi... Omissa mopoissani olen käyttänyt sössöjä ja sekä tc:ssä (88ci) että evolassa (80ci) on suutinkombinaatio .68/.295 toiminut kohtuullisen hyvin.
HeritageSoftailClassic

Viesti Kirjoittaja HeritageSoftailClassic »

Ettei ois neulankorkeus pielessä?
Bigger is Better - FLHR 1994
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Missä sössön kaasarissa on neula?
Vastaa Viestiin