maalikoodeja?
-
Vieras
maalikoodeja?
Hello!!!!
Mistä löytyisi maalikoodeja kun ostin uuden tankin 1200 sporttiin vm89 ja alkuperäinen väri on viininpunainen metallihohto
Tervehdys,
Yritin itse saada koodeja orkkis-väreihin ja mulle ilmoitettiin diilerin taholta, että ne on salaisuus. H-D Company ei anna niitä ulkopuolisille (ehkä diilereille). Mites sitten vahingot maalataan???
No, menin RTV-maalikauppaan ja mallin (tuulisuojan) kanssa vertailtiin eri koodeihin ja väriliuskoihin. Sain kuitenkin hyvän lopputuloksen.
Katsotaan saisko tähän joku muu ratkaisun. Näin kävi mulle.
Terveisin
Thunderstorm-power and lightning.
Yritin itse saada koodeja orkkis-väreihin ja mulle ilmoitettiin diilerin taholta, että ne on salaisuus. H-D Company ei anna niitä ulkopuolisille (ehkä diilereille). Mites sitten vahingot maalataan???
No, menin RTV-maalikauppaan ja mallin (tuulisuojan) kanssa vertailtiin eri koodeihin ja väriliuskoihin. Sain kuitenkin hyvän lopputuloksen.
Katsotaan saisko tähän joku muu ratkaisun. Näin kävi mulle.
Terveisin
Thunderstorm-power and lightning.
-
H.Arley
Maalikoodit...
Salossa, automaalaamo Ahlsted ainanki pysty paikkamaalia pieneen purkkiin sekoittamaan. Ja oli just oikeen väristä! 
Re: maalikoodeja?
terva. riihimäen rtv:stä löytyy ainakin(herajoen myymälä). siel on harlikan väriviuhkat ja kyseinen väri löytyy.Anonymous kirjoitti:Hello!!!!Mistä löytyisi maalikoodeja kun ostin uuden tankin 1200 sporttiin vm89 ja alkuperäinen väri on viininpunainen metallihohto
teke
koodit
Glasuritilta löytyy HD:n värit. Jos tietää koodin, löytyy www-sivuilta kaavat: http://www.glasurit.com/COLOR/COLOR-Search/mfrlist.html
(hae motorcycles).
Omaan mopoon tuli oranssi-musta-valkoinen värjäys ja jopa musta ja valkoinen on HD:n omia värejä. Täytyy myöntää, että nää rimmaa oranssin kanssa aika hyvin.
Yhteystiedot:
BASF Coatings Refinish Norden AB
Glasurit Automaalit (c/o BASF OY)
Kylänportti 4
02940 Espoo
Finland
Tel.: 09-887 00 00
Fax: 09-887 00 010
(hae motorcycles).
Omaan mopoon tuli oranssi-musta-valkoinen värjäys ja jopa musta ja valkoinen on HD:n omia värejä. Täytyy myöntää, että nää rimmaa oranssin kanssa aika hyvin.
Yhteystiedot:
BASF Coatings Refinish Norden AB
Glasurit Automaalit (c/o BASF OY)
Kylänportti 4
02940 Espoo
Finland
Tel.: 09-887 00 00
Fax: 09-887 00 010
Joo, se on DeBeer eli Karhu hollanniksi ei siis bisse!!!B. Luck kirjoitti:HD värikartta löytyy ainakin Deber tai Teber tai miten se nimi nyt kirjotetaankaan maaleilta.
http://www.debeerlakfabrieken.com/english/index.html
T. Ode
-
pannup
maaleista
Ite etsiskelin vm-48 alkuperäisiä värimalleja viimme talvena. How to restoreit guide kertoo tosiaan värikoodit em. vuodelle dupontin jenkiväreille. Suomen maahantuoja ei saanut vaan koodeista mitään irti. Mm sikkens ja varmaan muutkin tuntevat valmiita hd värikoodeja jotka taitavat kaikki osua 70 - 80 luvun malleihin. Taitaa olla niin että esim Wanhempiin peleihin jos entisöi ei väriä saa kun ettimällä värimallin (Lankisella oli joskus, nyt oli jo hukassa) livenä jostain pyörästä. Uskon että hyvä automaalari saa mallin mukaan tehtyä hyvin saman värin, joskin metallihohtojen ym spesiaalin kanssa voi tulla vaikeampaa.
-
Vieras
Sekoittavat
Missähän päin maailmaa vieras asustaa. Monet ammattimaalarit (automaaliliikkeet) osaavat sekoittaa mitä tahansa värejä. Helsingissä on Aleksis Kiven kadulla Deco-Väri (tai jotain sinne päin) niminen liike ja siellä heppu sekoittaa kämmenen kokoisesta mallista just oikean värin.
Maalia pintaan...
Mut silti vieras on toistanut viestinsä tänään ja samoilla kirjotusvirheillä kuin aikasemmin... suosittelen Deco-Väriä, vaikken siitä mitään provikkaa saakaan! 
robotointia
Fiksuja noi robotit kun sai Valluakin narutettua
Ups, kohta lukittuu, poistuu taikka siirtyy...
Ups, kohta lukittuu, poistuu taikka siirtyy...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Siis voi "!#¤%&/()(/
Just joo! Onkos toi taas jonkun "#¤%&)=(/&%¤#¤%& robotin tekemää?
Pistän tän lukkoon ja jos maaliasiaa on niin avatkaa uusi topicci!
Pistän tän lukkoon ja jos maaliasiaa on niin avatkaa uusi topicci!