kysymys rautapään öljyputkista

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

rautakanki

kysymys rautapään öljyputkista

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Suunnittelin öljynputsarin asentamista näyttäisi tulevan kaksi putkea jotka menee öljytankin yläosaan eli kumpi näistä on paluu linja ja mikä mahtaa olla tuo toinen.Koneen vuosim:64.( Piti syksyllä irroittaa öljyputket ja käynnistää putket irti että ois nähnyt öljyjen tulon mutta unohtui :oops: )
jussi s

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Se toinen on huohotus.Huomenissa voin tarkastaa jotta kumpi on kumpi.
kuutio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuutio »

Meno koneen alla,paluu kakkospytyn takana.Mulla lähtee kyllä huohotuskin koneen alta,muistaakseni=3 letkua säiliöön.Ja suodatin sitten luonnollisesti paluuseen.
rautakanki

Mulla lähtee kyllä kaikki kolme siitä takapytyn takaa tarkemmin sanottuna kaksi lähtee tönäriputken takaa joista toinen on koneeseen meno putki.siksi laitoin ton vuosimallin kun arvelin niissä eroja olevan.
Pertti
Viesti:

letku

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Vanhan koneen huohotus, ja taitaa muuten uudemmankin, lähtee jakokopasta toisioketjupyörän etupuolelta. On yleensä ohuempaa letkua kuin varsinaiset öljyletkut.
Ainakin xlch:ssa huohotinletku menee banjolla säiliön päälle ja paluu kulmanipalla kyljestä ylhäältä. Suorakaiteen muotoinen säiliö.
Kuutiollakin lähtee säiliöön menevä huohotus jakokopasta takaa.
rautakanki

Katoppa Jussi S.jos viitsit miten menevät.öljytakki mulla on joku tarvike ja noi putket ovat kaikki saman paksuisia.
velsuk

Viesti Kirjoittaja velsuk »

Näkyyköhän tästä...

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin