Dunlopeista olen tykännyt mutta hinta hirvittää. Avonin Venomeista on huonoja kokemuksia. Siis kertokaahan
Gummit kuntoon
Gummit kuntoon
Kun lähtee ulkomaille niin pitää olla kunnon kumit matkassa! Kysymys kuuluukin onkos kellään kokemuksia noista Pirelleistä? Kalenterihan niillä on hiano mutta entäs tosiaan nää (taka)renkaat
Dunlopeista olen tykännyt mutta hinta hirvittää. Avonin Venomeista on huonoja kokemuksia. Siis kertokaahan
vielä gummeista
Avonit olivat hirvittävän liukkaat. Piti vaihtaa pois kesken kaiken. Ainakaan tollasessa painavassa mopossa (FLHT) ei toiminut. Metzelerin kokemukset on vuosien takaa eli silloin ne tuntuivat jotenkin vempuloilta
No kaippa nekin on muuttuneet vuosien saatossa. Noi Pirellit vaan olis aika edullisia. Mutta kun ei niistä tiedä ku nimen.
...
Yllä on pari kommenttia Metzeler 880:stä - olisiko rekisteröityneiden käyttäjien joukossa vielä enempi kokemuksia em. renkaasta?
Puolesta ja vastaan?
Nykyisessä kulkuvälineessä pyörii paraikaa edessä Metzelerin 880 Marathon ja yhtenä vaihtoehtona seuraavaksi takagummiksi on käynyt mielessä tämä ME880.
Puolesta ja vastaan?
Nykyisessä kulkuvälineessä pyörii paraikaa edessä Metzelerin 880 Marathon ja yhtenä vaihtoehtona seuraavaksi takagummiksi on käynyt mielessä tämä ME880.
- Vapaa-Vaihde Franklin
-
varapressa