Mistä niin päätellään että Halme olisi joku rasisti? Hän esittää asiansa selkeästi ja ainakin itse olen suurimmaksi osaksi samaa mieltä asioista. Yhtäkään neekeriä tai ählämiä en arvostele tai väheksy ihon värin perusteella, vaikka mielestäni kaikki elintasopakolaiset saisi laittaa samantien takaisin kotimaahansa (siis pääasiassa somaliaan, nikeriaan tms.) Miksi meidän pitäisi verorahoillamme elättää näitä lurjuksia?
Eikä muuten sekään ole Halmeen vika etten pääse häntä äänestämään, kun olen eri vaalipiirissä. Toivottavasti hesasta löytyy riittävästi ääniä hänelle.
eduskuntavaalit
-
Vieras
Eipä taitas hyypiön hermot kestää täysistuntoja, kyselytunteja, valiokuntaistuntoja, kottikärryllistä luettavaa joka päivä jne. jne.
Olishan se mukava äänestää jotain Reilun Tuntuista Hauskaa Veikkoa, mutta valitettavasti eduskunnassa eikä parlamentaarisessa järjestelmässä ole käyttöä jonglööreille, sumopainijoille, nuorisojulkkiksille eikä humppalaulajille.
Stadissa on yks sitkeä sälli tarjolla. Könkkölän Kalle on vetänyt pärrätuolilla jo muutaman kymmenen vuotta pitkin maailman turuja kynnyksiä ja kuoppia kaihtamatta, hengityskoneesta puhkua tempaisten. Kallen rinnalla on koko muu ehdokasremmi Hangosta Utsjoelle henkisiä rääpäleitä. Ja uskokaa tai älkää, Kalle ajaa itse mökille omalla Chevy Vanilla. Siinä teille kova luu jos sellaista etsitte. Kalle tuskin tietää prätkistä sen kummempaa mutta järki sillä kyllä leikkaa.
Olishan se mukava äänestää jotain Reilun Tuntuista Hauskaa Veikkoa, mutta valitettavasti eduskunnassa eikä parlamentaarisessa järjestelmässä ole käyttöä jonglööreille, sumopainijoille, nuorisojulkkiksille eikä humppalaulajille.
Stadissa on yks sitkeä sälli tarjolla. Könkkölän Kalle on vetänyt pärrätuolilla jo muutaman kymmenen vuotta pitkin maailman turuja kynnyksiä ja kuoppia kaihtamatta, hengityskoneesta puhkua tempaisten. Kallen rinnalla on koko muu ehdokasremmi Hangosta Utsjoelle henkisiä rääpäleitä. Ja uskokaa tai älkää, Kalle ajaa itse mökille omalla Chevy Vanilla. Siinä teille kova luu jos sellaista etsitte. Kalle tuskin tietää prätkistä sen kummempaa mutta järki sillä kyllä leikkaa.
Uudellamaalla äänestävien kannattaisi tutustua Juurikkalan Timon mielipiteisiin, vaikka vihriä onkin, niin hyviä mielipiteitä mp:ten kohdalla kaverilla on. Jokainenhan tietysti tekee valintansa itse... Kyllä niitä ehdokkaita sen verta monia on että jokainen, joka viitsii asiaan perehtyä, itselleen sopivan ehdokkaan löytää.
-
Vieras
Vaikka moottoripyöräily onkin mulla tärkeä osa elämää ja kaikki ylimääräinen raha tahtoo upota joko pyörän laittoon tai reissaamiseen, taidan sittenkin valita ehdokkaani jonkin muuna kuin autoverokannan perusteella. Esim. päivähoitoon tai terveyden-/sairaanhoitoon liittyvät kysymykset ovat mulle kuitenkin tärkeämpää kuin mopostani maksamani vero... Varsinkin kun olen sen jo kertaalleen maksanut eikä sitä taida takaisin saada.
Mutta ei tietysti ole pahitteeksi, jos edustajani suhtautuisi käyttömaksuihin kielteisesti mutta prosenttikysymykseen ja harrastusajoneuvoihin positiivisesti...
Mutta ei tietysti ole pahitteeksi, jos edustajani suhtautuisi käyttömaksuihin kielteisesti mutta prosenttikysymykseen ja harrastusajoneuvoihin positiivisesti...
Re: eduskuntavaalit
Joo. Eihän nyt sentään kommareita ruveta äänestään.
-
Vieras
Re: eduskuntavaalit
Häh, ei taida Suomesta löytyä enään yhtään oikeata kommunistia, ei ainakaan ehdokaslistoilta. Taitaa olla nykyään niin, että vasemmistoliitossakin punaista väriä on vain tiilitalon tai saabin kyljessä....Zed kirjoitti:Joo. Eihän nyt sentään kommareita ruveta äänestään.
Äänestys
Ikinä, en koskaan, ole sosialistia äänestänyt. Enkä äänestä nytkään. Jumalauta joku roti pitää olla. Rasistiksi syyttelijät ja muut viisaat hymistelijät voivat katsoa aina taaksepäin minkälaista loistoa sosialismi sai aikaan ryssissä ja itä-euroopassa.
Sosialisteilla (ja vihreillä) on vielä taipumus paapoa kaiken maailman korkeakulttuuria, samaan aikaan kun sairaalat dumppaavat jengiä veks rahapulan vuoksi. Kaiken maailman apurahalla pyörivät tanssiteatterit ja nykytaide ja oopperat...... ARRRRGGGHHH! Nyt tulee verenpainetta, pitää lopettaa. Äänestäkää OIKEIN!
Sosialisteilla (ja vihreillä) on vielä taipumus paapoa kaiken maailman korkeakulttuuria, samaan aikaan kun sairaalat dumppaavat jengiä veks rahapulan vuoksi. Kaiken maailman apurahalla pyörivät tanssiteatterit ja nykytaide ja oopperat...... ARRRRGGGHHH! Nyt tulee verenpainetta, pitää lopettaa. Äänestäkää OIKEIN!
-
nioikeutettu
Hienoa on mielestäni se että tästäkin porukasta löytyy äänestäjiä joka lähtöön. Puoluekentän laidasta laitaan. Jotkut luottaa vanhoihin tekijöihin, jotkut julkkiksiin jne. Vaikka harrastus on kaikille sama niin ei ole mitään kaikenkattavaa puoluetta, jonka äänestäminen olisi enemmän OIKEIN kuin jonkun muun. Äänestäkää jokainen niinkuin itse oikeaksi näette ja varokaa sellasia joilla on vakaa käsitys vain yhdestä OIKEASTA tavasta äänestää.
Sekin on käynyt selväksi että vaikka harrastus on kaikille rakas niin äänestäminen usein tehdään muiden arvojen mukaan. Nää vaalikoneet ja gallupit on muuten hyviä, mutta tulokset on niin ristiriitasia ettei mitään rajaa. Mulle eräs vaalikone ehdotti ehdokkaita kokoomuksesta vihreiden ja keskustan kautta kommunisteihin, kaikki olivat koneen mukaan samaa mieltä kanssani. Joko ehdokkaat on sekasin tai vastasin kysymyksiin miten huolimattomasti
Sekin on käynyt selväksi että vaikka harrastus on kaikille rakas niin äänestäminen usein tehdään muiden arvojen mukaan. Nää vaalikoneet ja gallupit on muuten hyviä, mutta tulokset on niin ristiriitasia ettei mitään rajaa. Mulle eräs vaalikone ehdotti ehdokkaita kokoomuksesta vihreiden ja keskustan kautta kommunisteihin, kaikki olivat koneen mukaan samaa mieltä kanssani. Joko ehdokkaat on sekasin tai vastasin kysymyksiin miten huolimattomasti