Strippareita ja törkyshowta ja rokkia samaan aikaan. Tulossa GIRLSCHOOLIN kanssa Nosturille. Check this out
www.erocktica.net
CF
No niin, selkeä voittaja löytyi, keskustelu aiheen tiimoilta voitaneen lopettaa.Choppers_forever kirjoitti: Strippareita ja törkyshowta ja rokkia samaan aikaan. www.erocktica.net
...varttunutta väkeä...? Mä vastaan nyt kaikkien starojen puolesta, että eiks noi annaeriksonit ja jarisillanpäät ole nimenomaan Hemulin sukupolvea, samoin kuin kaikki tangokuninkaat ja -kuningattaret muutenkin - hä? Ei me starbut niistä ymmärretä yhtään mitään.hemuli kirjoitti:Ei kai nyt mitään kirkonpolttomusiikkia...(tekee ristinmerkkiä...)
Eihän Ilkimys ja muut kypsempään ikään ehtineet rallikävijät saa unta jos metallimökä raikaa aamuneljään, vanhempi väki kun kuulemma käy nukkumaan heti lämpimän iltamaidon juotuaan siinä yhdeksän jälkeen...
Pitäisikö muistaa varttunutta väkeä ja buukata jotain annaeriksonia tai jarisillanpäätä tanssittamaan yleisöä:mrgreen::mrgreen:
hoh-hoh... tänään on näköjään huonojen vitsien päivä...
Heviä kansalle joka pimeydessä vaeltaa...![]()
![]()
Ei sitä bändiä kuitenkaan kukaan muista seuraavana aamuna.
Joo hyvä tieto, mut mä tarkoitankin ekaa esiintymistä yleisölle ja siitä lähtenyttä valtavaa buumia: farkkutehtaat myi solkena kaikkia merkkejä ei yksin beaverseja. Olinhan mä nähnyt Vanhalla Albertin jo aiemmin, Kalevalan kitaristina ja Remunkin vaikka missä kuvioissa; Orient Express-keikka Kaisaniemen puistossa - oli muuten aika perseestä. Mutta toi Ganes teki niistä staroja - vaikka oli se Albert ilmiömäinen luukuttaja jo ennen, soitti usein selkä yleisöön päin... argh, vanha maitoa lipittävä dementikko nyt yrittää jotain muistaa, mutta sehän oli räätäslismiehiä - teki esiintymisasunsakin itseSoftail kirjoitti:Korteni ...... taas
Se Hurriganes esiinty muuten ekaks Haukilahdessa, nuorisotalolla. Taisi olla joku Stella ......., tai sinnepäin. Kävin tsiigamassa vaikka olinkin vasta sen ikäinen että vielä tais olla skeidat byysassa ja faijan pläägät jalassa.
Kädet kyynärpäitä myöten pa......sa