Hyviä muita selityksiä siellä mm.vaakko kirjoitti:^ Täältä vaan opiskelemaan alan termistöä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_(networking_utility" onclick="window.open(this.href);return false;)
...
"Ping", a domesticated Chinese duck ...
Hyviä muita selityksiä siellä mm.vaakko kirjoitti:^ Täältä vaan opiskelemaan alan termistöä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_(networking_utility" onclick="window.open(this.href);return false;)
...
Pelkästä otsikosta ei selviä, mistä pätkimisestä nyt on kysepirre kirjoitti:Tänne päin toimii nopeasti ja pätkimättä. Jo pitkän aikaa. Mikä on aika erikoista paikalliselle ISP:lle...
Aivan, taitaa olla allekirjottaneella sisälukutaidossa parantamisen varaama^ko kirjoitti:Luna, kuten aiemmin mainitsin, ongelma esiintyy useammilla eri yhteyksillä, myös eri maista... Kunhan nyt lagi taas päättää ilmaantua, paikallistan missä se on, eip vaan ole tullut vielä tehtyä. Oletan että se on palvelimella/nimipalvelussa.
Moneenkin vaivaan kyllä, muttei siihen jos kohdesivusto ei vastaa...Robusto kirjoitti:Jos on sama kone/kännykkä tms niin selaimen cachen putsaus tai dnscache flush voisi auttaa.
Jos olisit lukenut säikeen, olisit todennut että kokeiltu useampaa yhteyttä/konetta/käyttöjärjestelmää/useammasta maastakin. Jos yrität olla etevä, ni lue ensin edes säie missä viisastelet, jooko. Kun lagi on päällä, se on riippumatta yhteydestä ja tai koneesta, joten se on vastaavassa päässä. Pääasiallinen koneeni on valokuidussa, en käytä proxyä/cachea, mulla ei ole ongelmaa vaan tällä saitilla on, ajoittain, välillä oli jatkuvasti, mutta kun avasin siitä säikeen, ni lagi on nyt loistanut poissaolollaan. Mä voin myös etäyhteydellä avata sivua runkoverkossa olevalla palvelimella ja kellottaakin sen, silloin kun lagaa ni lagaa. Ongelma ei ole minun koneessa ja ne jotka sanoo ettei ole ollut mitään ongelmaa, eivät vain tunnista ongelmaa joka kyseessä.Robusto kirjoitti:Jos kohdesivusto ei vastaa niin kokeile jollain muulla koneella niin todnäk vastaa aika varmasti, sulla on jokin cache/proxy mikä aiheuttaa ongelman siinä sun koneessa.
Voi olla clusteroitukin, mutta vaikutus kyllä sama jos paukut loppuu.ma^ko kirjoitti:.. ko servukoneen kokonaisrasitusta.