Ei tuohon kuumeeseen ole mitään yksiselitteistä vastausta. Jos pitää vaihtaa uuteen vain toisenlaisen saamisen vuoksi, niin siitä vaan.
Oma pyörä on tyydyttänyt mopohimoni jo 5 vuotta. Näillä näkymillä se ei ole myytävänä.
Jos muuta haluan, niin ostetaan se sitten kun rahat riittää.
Vesan ajatus sopii mulle.
Mikä pyörä Electra Gliden jälkeen?
Re: Mikä pyörä Electra Gliden jälkeen?
Niin, mitäpä sitä hyvää peliä hukkaamaan, hankkii jonkun toisen sille kaveriks. Mulla on Wesalta -97uutena ostettu Sportti edelleen, enkä siitä aio luopua, joitakin vuosia sitten osti toiseks pyöräks-72 Shovelin koska halusin taas vanhempaa tekniikkaa.Sillä nyt tulee pääasiassa ajettua, mukaan lukien päivittäiset duuni matkat. Nyt pienen suostuttelun jälkeen emäntäkin alkaa oleen sitä mieltä, että jokaisessa toimivassa parisuhteessa on se kolmas pyörä
Joten jossain vaiheessa saattaa se laukkupyörä tallista löytyäkkin
Taikka sitten se Brittipyörä mistä oon haaveillut kohta 15 vuotta...
-KimmoV-
-KimmoV-
Ja sehän on itsestään selvyys, että talosta löytyy Brittipyöräkin!KimmoV. kirjoitti:
Taikka sitten se Brittipyörä mistä oon haaveillut kohta 15 vuotta...![]()
-KimmoV-
Noitahan nyt on kaikilla! Kakkos- kolmos-nelospyörän pitää olla eksoottinen: MZ RT 125-3 vuodelta 1962!wesa kirjoitti:Ja sehän on itsestään selvyys, että talosta löytyy Brittipyöräkin!KimmoV. kirjoitti:
Taikka sitten se Brittipyörä mistä oon haaveillut kohta 15 vuotta...![]()
-KimmoV-
LIFEMEMBERRe: Mikä pyörä Electra Gliden jälkeen?
Kiitoksia herrat taas vastauksista. Taidanpa tämän kesän ajella ja tuumailla vaihtoehtoja. Vaalan BTTR ja Poronpurijaiset ainakin tulee käytyä. Tuossa Joe Coolin ideassa vanhasta rautapäästä Electran lisäksi on oma rautainen logiikkansa
Ajellaanpa ja nautitaan kesästä. Taidankin lähteä käynnistelemään Electraa!
Electran jälkeen seuraava pyörä on tuo..., tuo..., tuo.... Nyt minä muistan: Harley-Parkinson 
Dyna FXDCI
Ten points ja papukaijamerkki Oikarille,ei Electraa voi vaihtaa ainakaan parempaan!Jos jotain muuta haluaa niin se on parasta hankkia Electran lisäksi,ikävä tulee muuten!!