Eikö todellinen teho kiinnosta,hä?
-
pannu64
Minä tein niin radikaalin ratkaisun, että vaihdoin 2006 night rainin Rumpan Rocket 3:een ja sain monsterimaiset ominaisuudet HD hinnalla. Siihen tuli pakosarjamuutos ja uusi softa, jolloin 2500rpm 215nm ja 155hp. Yöjunasta olisi tullut huiket 64hp ja 102nm paljon isommilla kierroksilla joten Hd:t saa ootta nyt hiukan kehittelemistä ja nykypäivän tekniikkaa.Tämä nyt ei kyllä varsinaisesti kuulu tähän threadiin mutta kokeilu avartaa. Jos vielä sitten joskus.....
Onnea valitsemallenne uralla, olen harkinnut samaa ja saanut tarjouksenkin mutta kun minulla ei ole niin kiire mihinkään niin jätin vaihtamatta. Night Train ei ole verrattavissa Rockettiin, niillä on eri ostajakunta. Olisin saanut myös vaihtaa 2006 Trainin Rockettiin mutta en sitten päätynyt vaihtoon. Olisiko ollut tottumusta. Tiedä häntä.
Rocket on hieno pyörä. Onnittelen.
Rocket on hieno pyörä. Onnittelen.
Rocket kuulemma keksittiin, kun naiset valittivat aina Boss Hoss koeajon jälkeen että se on liian tehokas, väännökäs ja miehekäs. Tietty olisi se varmaan riittänyt jos olisi otettu pois puolet pytyistä ja voimasta..rami kirjoitti:Rocket on hieno pyörä. Onnittelen.
Triumphia voi muuten ostaa HD:n hinnalla, mutta yritäs myydä sitä HD:n hinnalla.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
-
pannu64
Triumphia voi muuten ostaa HD:n hinnalla, mutta yritäs myydä sitä HD:n hinnalla
Kyllä HD:n hinnat ovat menneet tänäpäivänä alas kuin lehmän häntä. Osittain uusienpyörien hinnanalennuksista johtuen ja voi niitä jotka ostivat HD muutama vuosi sitten ja yrittävät nyt myydä niitä. Voi saada 65 prosenttia ostohinnastaan. Toinen vaikuttava asia on että niitä on nykyään joka jannulla ja tarjontaa on aivan liikaa. Myynti ilmoitus hukkuu massaan ja jos haluaa päästä eroon pyörästään pitää myydä se isolla tappiolla. Että se siitä hyvästä jälleemyyntiarvosta. Olen itse tämän kokenut muutaman härräkän kanssa enkä enää sekaannu moiseen vouhotukseen. Hyvät ajat oli ja meni. Mutta Rocketteja ei ole edes montaa myynnissä joten jos haluat sellaisen on myyjän markkinat.
Kyllä HD:n hinnat ovat menneet tänäpäivänä alas kuin lehmän häntä. Osittain uusienpyörien hinnanalennuksista johtuen ja voi niitä jotka ostivat HD muutama vuosi sitten ja yrittävät nyt myydä niitä. Voi saada 65 prosenttia ostohinnastaan. Toinen vaikuttava asia on että niitä on nykyään joka jannulla ja tarjontaa on aivan liikaa. Myynti ilmoitus hukkuu massaan ja jos haluaa päästä eroon pyörästään pitää myydä se isolla tappiolla. Että se siitä hyvästä jälleemyyntiarvosta. Olen itse tämän kokenut muutaman härräkän kanssa enkä enää sekaannu moiseen vouhotukseen. Hyvät ajat oli ja meni. Mutta Rocketteja ei ole edes montaa myynnissä joten jos haluat sellaisen on myyjän markkinat.
Etköhän ole ihan väärällä palstalla purkamassa katkeruuttasipannu64 kirjoitti: jos haluaa päästä eroon pyörästään pitää myydä se isolla tappiolla. Että se siitä hyvästä jälleemyyntiarvosta. Olen itse tämän kokenut muutaman härräkän kanssa enkä enää sekaannu moiseen vouhotukseen. Hyvät ajat oli ja meni. Mutta Rocketteja ei ole edes montaa myynnissä joten jos haluat sellaisen on myyjän markkinat.
Kaupanteko on "taidelaji"
Sitä paitsi tämä on jo niin kaukana alkuperäisestä topicista
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Tuota noin, mitenkään tuohon Raketin rakettimaisuuteen ja muuhun puuttumatta ja pikkasen tuota alkuperäistä aihetta sivuten: Minkäslaisia tuloksia ootte penkityksistä saaneet? Lähinnä kiinnostaa tietysti TC:n tehot takapyörällä ja mitä muutoksia koneeseen on tehty, jotta teho on saatu aikaiseksi... Ja vielä semmostakin kysyisin, että paljonko katoaa tehoista HD:ssa matkalla kampiakselilta takapyörälle? Japseissahan väitetään melko yleisesti hävikin olevan jotain 9-13 prosentin luokkaa, riippuen pyörästä ja siitä kuka milloinkin asiasta puhuu... 
H-D Softail Custom 1998
-
Vieras
totta tosiaan hyvä valinta, täysin myymätön pyörä käytettynä, tyylitön, helvetin ruma, hidas (radalla mopo kulkee nopeampaa)pannu64 kirjoitti:Minä tein niin radikaalin ratkaisun, että vaihdoin 2006 night rainin Rumpan Rocket 3:een ja sain monsterimaiset ominaisuudet HD hinnalla. Siihen tuli pakosarjamuutos ja uusi softa, jolloin 2500rpm 215nm ja 155hp. Yöjunasta olisi tullut huiket 64hp ja 102nm paljon isommilla kierroksilla joten Hd:t saa ootta nyt hiukan kehittelemistä ja nykypäivän tekniikkaa.Tämä nyt ei kyllä varsinaisesti kuulu tähän threadiin mutta kokeilu avartaa. Jos vielä sitten joskus.....
Rumpalla on oikeasti hienoja pyöriä.....Rocket ei kuulu tähän joukkoon
Jos vertaat Rockettia ja Harrikkaa.....et ole ymmärtänyt asiasta mitään....
Niin jos tehoja halutaan niin sitten BossHoss 502 cid n. 500hp.....
Ei siinä mitään nykypäivän tekniikkaa ole vaan iso kone.....
Oliko muuten YöJuna mukava ajella talvikelillä ?
-
pannu64
Ei siinä mitään nykypäivän tekniikkaa ole vaan iso kone.....
Oliko muuten YöJuna mukava ajella talvikelillä ?[/color
Vieras ei taida olla mikään tekniikan ihmemies mutta valaisen sen verran Rocketin tekniikasta että on siinä neliventtiili tekniikka sylinteriä kohden tupla tulpilla sekä kaksi kannen yläpuolistaokka-akselia kannessa sekä täydellinen moottorinohjaus järjestelmä toteutettuna anturitekniikalla sekä ohjelmoitava ruisku joka lukee useimmat käytettävissä olevat file muodot.
No siitä Yöjunalla talvella ajelusta sen verran, että ei tarvinnut edes kokeilla kun luki sen tekniset arvot prosyyrista. Kyllä se varmasti hyvä pyörä on mutta halusin nyt vaan hieman voimakkaampaa ja suorituskykyisempää ajopeliä samalla rahalla.
Oliko muuten YöJuna mukava ajella talvikelillä ?[/color
Vieras ei taida olla mikään tekniikan ihmemies mutta valaisen sen verran Rocketin tekniikasta että on siinä neliventtiili tekniikka sylinteriä kohden tupla tulpilla sekä kaksi kannen yläpuolistaokka-akselia kannessa sekä täydellinen moottorinohjaus järjestelmä toteutettuna anturitekniikalla sekä ohjelmoitava ruisku joka lukee useimmat käytettävissä olevat file muodot.
No siitä Yöjunalla talvella ajelusta sen verran, että ei tarvinnut edes kokeilla kun luki sen tekniset arvot prosyyrista. Kyllä se varmasti hyvä pyörä on mutta halusin nyt vaan hieman voimakkaampaa ja suorituskykyisempää ajopeliä samalla rahalla.
Niin HD esitteli tämän tekniikan jo 1913pannu64 kirjoitti:
Vieras ei taida olla mikään tekniikan ihmemies mutta valaisen sen verran Rocketin tekniikasta että on siinä neliventtiili tekniikka sylinteriä kohden
koetappas tarjota sinne vaikka pdf dokumenttiapannu64 kirjoitti: ohjelmoitava ruisku joka lukee useimmat käytettävissä olevat file muodot.
pannu64 kirjoitti: No siitä Yöjunalla talvella ajelusta sen verran, että ei tarvinnut edes kokeilla kun luki sen tekniset arvot prosyyrista. Kyllä se varmasti hyvä pyörä on mutta halusin nyt vaan hieman voimakkaampaa ja suorituskykyisempää ajopeliä samalla rahalla.
Prosyyristahan näemmä ne ajo-ominaisuudet on selvinnyt tuohon trumpaankin
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
-
pannu64
Kuulostaa ihan miltä tahansa 90-luvun perheautolta. Kun kerran selvästikin olet moottoritekniikan asiantuntija, niin kertoisitko lisää tuosta kumouksellisesta ruiskusta?pannu64 kirjoitti:Vieras ei taida olla mikään tekniikan ihmemies mutta valaisen sen verran Rocketin tekniikasta että on siinä neliventtiili tekniikka sylinteriä kohden tupla tulpilla sekä kaksi kannen yläpuolistaokka-akselia kannessa sekä täydellinen moottorinohjaus järjestelmä toteutettuna anturitekniikalla sekä ohjelmoitava ruisku joka lukee useimmat käytettävissä olevat file muodot.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.