arikoivunen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

pekkakoo

Remu vasikka

Viesti Kirjoittaja pekkakoo »

Toi Aaltonen on tässä vuosien varrella päässy kuin koira veräjässä huumehommissaan.Vasikkana kai on kiva leikkiä Äijää emmä oo ikinä vetäny mitää vaikka broidia ei oo näkynny moneen vuoteen. Mulkku jätkä Remu oli Albertia ja Cisseä kohtaan mä oon liideri kuului patterin takaa. Mut hei eihän REMU osaa laulaa ihan oikeasti muuten kuin apulapuilla miten sanat kirjoitetaan .Jätkästä on tehty joku stara vailla minkäänlaista kunniotusta ainakaan mua ja mun kavereita kohtaan. :evil: :evil:
rami

Viesti Kirjoittaja rami »

Kai se Remu on laskunsa maksanu ja hinannu keikkaliksat kohilleen tuleville. Moniko meistä puhuu hyvää englantia?
Ota mallia Jorma Uotisesta ja ole valoissa, pääsee velkasaneeraukseen.
Jokusessa Retu jo voitti kun oli koira ja iso kaulahuivi.
Kaverilla intti käymättä ja uho sitäluokkaa että varmaan Kauniaisista kotosin.
eeko
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja eeko »

tämän illan idolisia kun kattoi, kyllä ari vetää
homman himaan. n. 25 vuotta keikkaileena
muusikkona sanon, että jätkässä on potentiaalia.
-eeko
Viimeksi muokannut eeko, 08:39 30.03.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lawless

Re: jep

Viesti Kirjoittaja Lawless »

eeko kirjoitti:tämän illan idolisia kun kattoi, kyllä ari vetää
homman himaan. n. 25 vuotta keikkaleena
muusikkona sanon, että jätkässä on potentiaalia.
-eeko
Täysin samaa mieltä!
21v. heviskitta-veivaamisen tuomalla kokemuksella Ari hoitaa homman kotiin takuuvarmasti. MUTTA, sehän vaatii äänestämistä, eli ÄÄNESTÄKÄÄ ARIA! Muuten tuo epävarma pikkulikka korjaa potin, ja kuten tarkkaavaisimmat eilisiltaisesta esityksestä huomasivat, pikkulikka oli aivan hermona... liian nuori, liian kokematon... kotiin "kasvamaan" :wink:

Itse voisin varmassti ostaa Arin levyn, samoin Kristian Meurmanin. 8)
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Äänestetty on! Meurmanin harmittavan putoamisen jälkeen piti siirtyä Arin kannattajaksi 8)
Elvis The King Kuva
eeko
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja eeko »

eilen esittivät niitä Kristianin alkupään paloja.
aivan käsittämättömän hienosti kaveri veti,
arvelin kaveria finaaliin. joo, äänestetty on.
-eeko
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Hevillä ei hävitä!

Eilen Ari oli aivan omaa luokkaansa. Ja vitut se mikään mulkku ole. Iltapäivälehdet repii palaset irti kokonaisuudesta.

Pissis ei kyllä ole oikeissa saappaissa.

CF

nim. 20:llä kokopitkällä levyllä soittanut muusikon alku
Shovel Kopteri ja Buell S1
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Kannattaisko tässä vaiheessa itse kunkin miettiä miten paljon aihe liittyy tälle foorumille? Luultavasti aiheesta on monia muitakin keskustelukanavia, joissa pääsee kunnolla väittelyn makuun.
Life Member
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

Jos osiolle ei haluta keskustelua muusta kuin rätkistä niin silloin kannattaa ylläpidon muuttaa osion kuvaus nykyisestä "Keskustelualue H-D harrastajille" vaikkapa seuraavaan: "Keskustelualue H-D harrastajille. Sallittuja aiheita: rätkät, pultit ja mutterit" :)

edit: tuollahan tuo lukikin säännöissä "Tämä foorumi on perustettu Harley-Davidson -harrastajia varten. Foorumilla on tarkoitus keskustella H-D harrastuksesta sekä siihen liittyvistä asioista." Toisaalta pyörät ja rokki kulkee aina melko käsi kädessä.

Tarvetta kuitenkin "vapaalle" osiolle ilmeisesti on? Kannattaisiko perustaa erikseen osio vapaamuotoiselle lässytykselle?
Loud pipes save lives.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Lupara kirjoitti:Tarvetta kuitenkin "vapaalle" osiolle ilmeisesti on? Kannattaisiko perustaa erikseen osio vapaamuotoiselle lässytykselle?
No sen verran vähän täällä ihan täydellistä paskanjauhantaa (niin kuin tämä keskustelu :twisted: ) on että eiköh näilläkin pärjätä. Eiköhän ne ei kiinnostavat aiheet osaa skipata... tai ehkä ei koska mäkin olen tämän kohdalla sen jo päättänyt parikin kertaa mutta silti... :oops:

Affe
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Tuossa viestissäni oli kysymysmerkki ensimmisen lauseen lopussa, ei ollut tarkoitus vielä rajoittaa.

Eiköhän täällä keskustelu kuitenkin ole niin vapaata, että ei taida olla tarvetta vielä vapaammalle, niille löytyy muualtakin kanavia.
Life Member
jylan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jylan »

En ole ehtinyt katselemaa koko ohjelmaa, kuin sattumoisin jonkun alkupätkän. Siinä taisi olla tämäkin luikku laulamassa, enkä todellakaan viitsi kuunnella enempää hänen falskia lauluaan. Jotenkin jäi kaverista sellainen vaikutelma että vikaa löytyy myös korvien välissä, ehkä sitä kuuluisaa nestettä. Joka tapauksessa hänen asenteellaan ei nousta tähdeksi ikuna.

Sanon tämän siksi, kun olen nuorempana kiertänyt samoilla lavoilla täälläkin mainittujen (osin jo edesmenneiden) todellisten rokkistarojen kanssa. Jo silloin tehtiin oman soittotaidon, musiikin ja bändin eteen kovaa duunia, ei ollut aikaa eikä halujakaan näytellä minkäänlaista idolia. Tunnen myös nuoria soittajia ja laulajia, jotka nöyrästi opiskelevat ja kehittävät itseään. Joillain heistä saattaa olla nupissaan ihan oikeaa neroutta, joka tulee näkymään omana tuotantona, niin lyriikkana kuin itsesävellettynä musiikkina. Jatkossa myös aitona ja omasta itsestään nousevana menestyksenä.

Se nöyryys, oppimisen halu ja tieto oman osaamisen vajavaisuudesta (vaikka todellisuudessa taitoa löytyy) erottaa oikeat muusikot näistä TV-formaatin avulla luoduista pinnallisia plagioijista.
Irokeesi

Viesti Kirjoittaja Irokeesi »

Sanonpa minäkin tähän sanaseni vaikken koko idolssia katsokaan... Kukkoilu kuuluu ehdottomasti nuoren rokkarin elämään ja vanhemmillakin rokkareilla pitää olla hiukan kusta päässä julkisuudessa ollessaan, homeboyt ei ole kiinnostavia.
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

juu jylan puhuu asiaa mutta siinä oon eri mieltä et missä niitä tähtiä tehdään, onko sillään mitään väliä, eikö oo ihka sama mistä ne tulee, jotkut tulee helpomman tien kautta ja jotkut ei, kateutta ei tähän hommaan kait kukaan kaipaa, ja hommahan on selvä, Ari voiton vie, ja anna sinå jussi meitin räyhätä, kokkonen ja sä ihka jees jeppejä, onko nuoleskeluu, no on se
mut juttuu pitää olla.
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

arvatkaa mikä mua eniten naurattaa tässä jutussa nii on se et kukaan ei kato, pojat kyllä ihminen saa olla.
Lukittu