En viitti tyhjänpäiväisestä kinata. Tuossa on ainakin Evo Delkron 120
https://www.hotbikeweb.com/delkron-120c ... ock-engine Kallis. Ei ole kuin töräyttää reikään ja pitäis olla plug and play ja lähteä ajamaan. 121 heppaa niin Japsimiehet ihmeissään kun näitten piti olla niitä laiskoja vanhoja harrikoita.
Japseja Harrastanut niin jos jonkun osan niihin tarvii niin tahtoo olla että 2 viikkoa menee ennen kuin osan saan. Tässä tilasin hot bikeltä sunnuntaina niin se oli postissa jo mulla keskiviikkona.
Kawasakiin Kiinasta tulossa staattori ja säädin. Pakoputken huilu mutta aikaa menee ja vituttais jos olis ainoa ajopyörä. Hinnat on kiinassa kohillaaan. Suomessa staattori 140e niin kiinassa 30e. Säädin Suomessa 120e niin kiinassa 20e. Mie otin käteen ne osat niin minusta just samat. Kate kohillaan.
Nyt ne meinaa alkaa alvia perimään alle 20 e tavarastakin.Köyhät niitä kiinanosia ostelee kun jos on hyvin pätäkkää niin voi ostaa kotimaasta. Minun Gpz on kyllä aika romuista koottu. Käytettyjä osia Amerikasta halvalla. Kaikenmailman värkkäykset. Mie olen tämmösen romun motin käyttänyt osina varmaan 20 kertaa.
80 luvun vehje mutta ei lämpösovituksia ollenkaan. Harrikka siinä mielessä vanhanaikuinen. Mitenköhän nämä uudet Harrikat niin onkohan niissä vielä jääkaappi kaasupilli sovituksia. Eipä taida olla?
En ole juonut mutta väsynyt niin en ole siinä kunnossa että tohtisin Evolla lähteä ajeleen. Kaatuisin koko paskan. Taas joku jalka poikki jos sillä edes selviäis? Org sivustolla oli linkki missä joku nuori poika oli kaatunut ja törmäsi autoon ja kuoli. Tapahtui just.