Kiitoksia erittäin paljon jokaiselle vastaajalle.Vinkit ja ohjeet ovat olleet kullanarvoisia.
Itse en ole kerinnyt tänne paljon kirjautumaan kun on ollut kovasti kiireitä perheen kanssa.
Vinkit on otettu onkeen ja olen nyt saanut vaihdettua tulpat,ladattua akun kunnolla,tyhjennettyä tankin (melkein kokonaan,riitti kun otti letkun irti ja liitti toisen josta meni letku jerrykannuun eli ilmeisesti mitään alipaineventtiiliä ei tässä ole..?) Kaikkia litkuja en saanut ulos mutta ehkä melkein tyhjä riittänee? Lisäsin 3L uutta 95e tankkiin (oli vain pieni kannu matkassa).
Kaasutinvinkki oli erinomaisen hyvä, hopeanvärinen ruuvi löytyi ja onneksi tarpeeksi pitkä ruuvari jolla sain auki.Olin viritellyt kaikenlaisia rättejä kaasarin alle ettei bensa valu minne sattuu ja huomasin liian myöhään että jokin pitkä letku ajaa ainetta lattialle kun väänsin ruuvista

Siihen sitten äkkiä vati alle ja aine talteen.
Huomenna koitan käynnistää ja toivottavasti pärähtää käyntiin.Ei pitäisi ainakaan olla mitään esteitä asialle enää.Tulppien kärkivälit koitin silmämääräisesti säätää alkuperäistä vastaavalle välille.Uudet eivät aivan kohdallaan olleet ja vaikka kaikenlaisia manuaaleja olen saanut ladattua netistä, ei löydy oman laitteen alkup. manuaalia.
Otin pari kuvaakin kaasarista,mutta en oikein tiedä miten saisin ne tähän lisättyä.Vaikuttaisi olevan alkuperäinen kun siinä lukee harley davidson.
Koitan huomenna käynnistää (en ihan yöllä kehtaa nyt ettei naapurit suutu) ja tulen sitten kirjoittelemaan toimiko.
Jälleen kerran kiitoksia erittäin paljon jokaiselle vastaajalle.On ollut todella paljon apuja tästä