Ranssa kirjoittaa asiaa, suomalaiset yrittäjät suksikoon vittuun, ostetaan mieluummin ulkomailta, eipähän kukaan ainakaan pääse pärjäämään, KADE IN FINLAND.ranze kirjoitti:Naamakirjan seinä muistuttaa jo kuponkiuutisia. Jos se halutaan tännekin, niin laittakaa selvästi erilleen. Ei siis normijuttujen sekaan, kiitos! Onhan tänne säännöllisin väliajoin yritetty tehdä invaasioita, milloin milläkin tekosyyllä. Google on ystävä ja tutut varaosakauppiaat palvelee, kaverit neuvoo ja iibeistäkin löytyy. Ei tavara maailmasta lopu eikä nämä käikäleet ole mitenkään hukassa.
Eli suoraan sanottuna; ei kiitos. Nostakaa ennemmin jäsenmaksua (ei vissiin ole kyllä just akuutti tarve) ja pidetään palsta puhtaana.
Yritysten mainostaminen foorumilla
Re: Yritysten mainostaminen foorumilla
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Happamia..
Suoraan sanoen ostan Lambergilta ja paikalliselta kauppiaalta, noin pääsääntöisesti. Suuresti inhoamasi vinkkelicamiina harvemmin tarviikaan mitään, rajua ajelua vaan.
E-baysta ostan kans, milloin on tarvis. Kelpo Günther on hoitanut rastinsa ihan jees, postimaksutkin halvemmat kuin Suomessa.
Suoraan sanoen ostan Lambergilta ja paikalliselta kauppiaalta, noin pääsääntöisesti. Suuresti inhoamasi vinkkelicamiina harvemmin tarviikaan mitään, rajua ajelua vaan.
E-baysta ostan kans, milloin on tarvis. Kelpo Günther on hoitanut rastinsa ihan jees, postimaksutkin halvemmat kuin Suomessa.
Suomalaisten tosiaan kannattais ottaa se sitruuna pois kitusista. Ja noin kun mainitsit, ne ulkomaanelävät älyävät pysyä täältä palstalta pois ja vaikka kieltä osaisivatkin; tajuaisivat olla ..tuilematta maksaville asiakkaille.mcjusa kirjoitti:KADE IN FINLAND.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Kyllä mä ihan mukisematta käyn Lidl:issäma^ko kirjoitti:Se vaan et jos jättää S-ryhmän ja Lidlin inhokkeina käytöstä ja tyytyy käytännössä siis Pirkka-kaupan tarjontaan, ni perheen safkamenot kasvaa aika selkeästi. Tavallisena persaukisena duunarina suosin nimenomaan kyseisiä, selkeästi Pirkka-kauppoja edullisempia vaihtoehtoja.TCowboy kirjoitti:Sulla on sama inhoreaktio Lidliä kohtaan kun mulla S-ryhmän kauppoja kohtaanMafiakin on reilumpi kuin osuustoiminta.
(liittyy muuten ihan kybällä, jollei jopa yhdellätoista Härräköihin, tai ehkä liittyy, jos ei suosis huokeempii putiikkei, ei köyhäl olis varaa leikkii Härräkällä...)
On vaan tosiasia että suomalainen yrittäjä ei voi olla kilpailukykyinen johtuen yhteiskuntamme rakenteesta ja pienestä markkina-alueesta. Se on sitten oma valinta haluaako subventoida paikallista yrittäjää, itse käytän nekin rahat johonkin muuhun.mcjusa kirjoitti:Ranssa kirjoittaa asiaa, suomalaiset yrittäjät suksikoon vittuun, ostetaan mieluummin ulkomailta, eipähän kukaan ainakaan pääse pärjäämään, KADE IN FINLAND.ranze kirjoitti:Naamakirjan seinä muistuttaa jo kuponkiuutisia. Jos se halutaan tännekin, niin laittakaa selvästi erilleen. Ei siis normijuttujen sekaan, kiitos! Onhan tänne säännöllisin väliajoin yritetty tehdä invaasioita, milloin milläkin tekosyyllä. Google on ystävä ja tutut varaosakauppiaat palvelee, kaverit neuvoo ja iibeistäkin löytyy. Ei tavara maailmasta lopu eikä nämä käikäleet ole mitenkään hukassa.
Eli suoraan sanottuna; ei kiitos. Nostakaa ennemmin jäsenmaksua (ei vissiin ole kyllä just akuutti tarve) ja pidetään palsta puhtaana.
Ennen kuin joku itkee että minunkin työpaikka menee niin mainitsen vielä työskenteleväni alalla josta noin 90% prosenttia tilauskannasta tulee ulkomailta. Eli jos jenkit, sakemannit ja aasialaiset ostaisivat kotimaista olisin minäkin jossain varastossa laskemassa jauhopusseja.
Myös kotimaiseen yrittäjyyteen on itsellä tuntumaa onhan molemmat vanhempani yrittäjiä ja heidän isänsä. Itse olen päättänyt ansaita leipäni helpommalla ja näin ollen taas yksi suomlainen pienyritys laittaa ovet säppiin ennen ensi kesää.
Foorumilla tuskin mainostaa yksikään päivittäistavarakauppa tulevaisuudessakaan, joten makkaran ja hernekeiton hinnoista on turha huolestua.
Itse ajattelisin uudistuksena kotimaisille mainostajille tarkoitettua osiota, johon ilmoittaminen tapahtuu sanallisesti ja linkittämällä nykyisen kauppapaikan tapaan.
Mitään bannerivyöryä ei foorumilla tarvita.
Itse ajattelisin uudistuksena kotimaisille mainostajille tarkoitettua osiota, johon ilmoittaminen tapahtuu sanallisesti ja linkittämällä nykyisen kauppapaikan tapaan.
Mitään bannerivyöryä ei foorumilla tarvita.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
Bronson Eye
- Viesti:
On taas HD-brändi noususa, Dressmannin mainoksessa ajellaan hienosti Harrika-muodostelmassa puvut päällä, ja aamuradiossa "ihanan" Hanna Pakarisen kappaleessa "miehet", HD-een laatu hämmentää...,, (luultavasti ylivoimainen laatu),