Kaikki? Siis kaikki jotka myy HooRee-kilkkeitä, näin melekkeen luulen. Taiwan-Tedin tuotteet ei ole mitään "hard to find items"...jman kirjoitti:Ketkäs kaikki V-Twin Manufacturing tavaraa Suomessa myyvät?
Jp Cycles
Re: Jp Cycles
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Juu, kyllä sitä useammasta paikasta saa, mutta ei nyt joka paikasta kuitenkaan. Mielestäni esim. Hoghaus ei niitä myy. Tarjoukset sain Loimaan V-Twin Citystäma^ko kirjoitti:Kaikki? Siis kaikki jotka myy HooRee-kilkkeitä, näin melekkeen luulen. Taiwan-Tedin tuotteet ei ole mitään "hard to find items"...jman kirjoitti:Ketkäs kaikki V-Twin Manufacturing tavaraa Suomessa myyvät?
ja Hotbikestä - tuosta jälkimmäisestä olen nuo tuon toimittajan kamat yleensä ostanut.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Voi olla ettei, ajalla kun Hoghaus ei vielä ollut merkkiliike, niin möi...Joe Cool kirjoitti:Mielestäni esim. Hoghaus ei niitä myy.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Eihän heillä ole niitä amerikoissakaan.
Muutenkin kun myyvät uudelleenpussitettua taiwankikkaretta, ei muodostu businesta tuoda sitä tänne.
Helpompi tuottaa se euroopasta jo matkan ja tullien vuoksi. Siksi CustomCromet, Motorcyclestorehouset sun muut ovat ne mistä täälläkin jälleenmyyjät ammentavat. Tää nyt on vain mun omaa tuumailua.
Ja muutenkin; soitto Lambergille on paljon antoisampaa. Tulee sopiva tuote, ei tarvi kysellä perään ja neuvot samaan rahaan.
Muutenkin kun myyvät uudelleenpussitettua taiwankikkaretta, ei muodostu businesta tuoda sitä tänne.
Helpompi tuottaa se euroopasta jo matkan ja tullien vuoksi. Siksi CustomCromet, Motorcyclestorehouset sun muut ovat ne mistä täälläkin jälleenmyyjät ammentavat. Tää nyt on vain mun omaa tuumailua.
Ja muutenkin; soitto Lambergille on paljon antoisampaa. Tulee sopiva tuote, ei tarvi kysellä perään ja neuvot samaan rahaan.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Ihan vertailun vuoksi : pari minifloorboardia tuli JP:ltä vajaassa viikossa ja jotain kromihärpäkettä Ghost Ridersilta kolmessa. GR:n postit kevyemmästä kamasta 45 $ ja JP:llä muistaakseni 35 $. Saatan muistaa väärinkin. Tuohon alvit päälle, tullia eivät ottaneet. GR:n laskussa rahti mukana, JP:n ei, tämä taas vaikuttaa jonkun €:n alviin. Rehellinen tuoja toki korjaa moisen kömmähdyksen. 
Vanhempi matkamalli hakusessa
On toki useita jälleenmyyjiä Ameriikassa, jotka myyvät tiskinyli J&P tuotteita!ranze kirjoitti:Eihän heillä ole niitä amerikoissakaan.
.
Mutta Suomessako ei ole jälleenmyyjää?
Hienosti tMu Mut kun kyselet oimii. Tavarat tulle kyllä nopeasti ja varmasti. Mutta Mutta jos kyselet samat tavarat suomitoimittajilta voit saada halvemmalla. JepJep, Rannikon MP-osa, V-twincity,äkkiä sama hinta tai halvempi. samoille osille on myös muita toimittajia...... Kannattaa suosia myös nuita suomi tiilereitä koska joskus tarttee saada osia joihin tarvitaan asiantuntijoita ja jos niitä ei ole niin pasdka on housussa. PPennin säästö on joskus markan vahinko.