MrX kirjoitti:Onko 20% lisää tehoa ja 30% pidempi toimintasäde turhaa on makuasia.
Tehoa voi vakiona olla enempi, muttei 20% enempi(jollei vertaa useamman sukupolven yli) ja toi 30% pidempi toimintasäde on unihiekkaa, jollei tankki ole 50% isompi. Evo menee keskimäärin pienemmällä ku ruisku-TC.
Vallitsevas vuodenajassa tennarit jalassa lienee kyllä koleaa. Homosohvaluokassa mikä tahansa muun merkkinen homosohva taasen jättää sen TC-HD:n mennen tullen ihan kaiken mittaisilla matkoilla ja kaikilla teknisillä mitattavilla ominaisuuksilla. Ruisku on ihan ok, jos haluaa pitää fillarin stokkina, mut rakenteelliset muutokset ja tyylivaihdokset vaikeutuu verrattuna kaasariin. Siten ymmärrän kaasarin kaipuun monilla ja itse en ruiskua prätkään kaipaa, autossa mokoma on, sais olla ahdettukin mut eip ole, vanha pasha ku kyseessä, auto kun on pakollinen kehonsiirtoväline, prätkä taas menee fiilispohjalta. Autossa on siten ihan eri vaateet tekniikalle kuin prätkässä, jos prätkänsä valitsee kuin auton, mahdollisimman modernia ja mukavan huomaamatonta tekniikka jne... prätkänä lienee joku K-sarjan Bimmeri tai Wingi tai jokin nipponin SportTourer, ei kuitenkaan mikään lotkottava tönäri-twini...
Jokainen ajakoon millä tykkää, mut turha ihmetellä jos joku haluaa kaasarin ruiskun tilalle tai toisinpäin. Olen mä tehnyt ko muutoksen nuorena autoonkin, GT/E-Kadett Coupeen ruiskun tilalle Dellortot, ku ei taito riittänyt orkkis-ruiskun ahtamiseen, paineistettuihin Lorttoihin riitti...
FXRS, kaasutin
Savage, kaasutin
Vespa Rally, kaasutin
Tuutti, kaasutin *4
Ariel, kaasutin
Matchless, kaasutin *2
Sprint, kaasutin
Eli ei löydy ruiskullista kakspyörää, muutaman päivän oli Bimmerin K jossa ruisku, mut poistui tänään, eli en kaipaa ruiskuu prätkään.