Pave. kirjoitti:, jolla oli jopa kohtuullisen iso varasto josta sai tuotteet suoraan hyllystä ilman odottelua........
Silloin kun tavara mitä tarvitsee löytyy hyllystä ei hintaa kannata edes kysyä, maksaa vaan

Näin olen itse toiminut ja toimin jatkossakin. Jos kauppias on valmis seisottamaan omia rahojaan varastossaan niin kyllä asiakkaana arvostan sitä sen verran että maksan tarvimastani käikäleestä sen mitä siitä pyydetään.
Mutta sitten kun joudutaan tilaamaan, ja mahdollisesti jotain arvokkaampaa vielä niin se hinta alkaa jo sen verran kiinnostamaan että ihan älyttömiä kuluja paketin siirtymisestä kauppiaan kautta itselle ei viitisi maksaa. Mutta eipä tuo tunnu nykään olevan ollenkaan niin tavallista kun mitä näitä nettitilauskeskusteluita lukiessa kuvittelisi, ei kaikki tavara itse tilaamalla tule halvemmaksi, eli kannattaa kyllä kysyä sen oman kauppiaan hinta ennen kuin alkaa visaa vinguttamaan nettikaupassa
Kyllähän se tosi on että jos se paikallinen kauppias lyö lapun luukulle niin moni vasta siinä vaiheessa tajuaa että mitä siitä seuraa... Kävin juuri vierailulla tämän oman paikallisen kauppiaan luona enkä edes ostanut mitään, päinvastoin yritin myydä

Mutta siitä huolimatta tuli hyvää tietoa Shovelin laatikkoremontin tueksi, ihan ilmatteeks... kai...
Joten käyttäkää kotimaisia, ja mieluusti niitä lähikauppiaita niissä hankinnoissa muutenkin kun vaatteiden sovituksessa, kyllä se pitkällä juoksulla kannattaa kaikille.
Affe
PS. omat tilailut on aika pitkälti olleet käytettyä tavaraa eBaysta joten se että joku tullin/postin menettely ottaa pähän ei siis ole tullut esille kahvoja tai H-D rotseja tilatessa...